掃呢頁CODE去手機

2015年6月1日 星期一

Heidi母親聞B女問題偷笑 何國鉦話BB似Daddy Heidi,李靜儀,





其他影片:>>






洗米嫂陳慧玲(Heidi)昨日凌晨開刀生女,洗米華再添千金,o依家Heidi依然喺醫院休養中,期間有唔少親友嚟探望,好似洗米華家姐、鄺美雲、陳山聰大嫂李碧君等,噚日率先去咗醫院探洗米嫂同BB。

今日下午,Heidi媽媽聯同兩位女親友、小女孩及一名年輕男子到養和探望Heidi,下午2點45分,何國鉦捧住束花到醫院,問佢見過Heidi嘅BB未,佢就話依家去睇,而到下午3點,黃卓玲拖住小女孩入養和,記者問佢嚟醫院做咩事,佢就冇答。

下午3點25分,Heidi母親跟親友等人離開,問到Heidi媽媽今日BB係咪好精靈,佢就低頭偷笑未有回答,而何國鉦3點40分離開時,記者問到BB狀況如何,佢就話BB瞓緊覺,講到B女似邊個,佢話似爸爸洗米華,又表示Heidi好精神,下週會出院,係咪餵人奶就唔清楚。

Heidi 上載B女手仔圖片 (Heidi fb圖片) 何國鉦就帶花到醫院 (攝影:陳慧安)
Heidi母親(紅衣者)聯同兩位女親友、小女孩及一名年輕男子到養和探望Heidi
鍾意就快D Share啦!