掃呢頁CODE去手機

2015年6月3日 星期三

獲賠逾億 家強投資磚頭長賺唔憂做 家強,





其他影片:>>






為咗重組Beyond,世榮分別同家強阿Paul見面做和事佬。三子之中,家強最富貴,手持多個物業,無後顧之憂,難怪係企得最硬個嗰!

去年家強大爆阿Paul不是之處時,提到唔想再養世榮,對此世榮表現平靜。「細個時口不擇言講嘅嘢,我自己就無聽到。唔好攞大家幾十年前小朋友嘅嘢嚟放大,過去你笑吓我,我笑吓你,大家都唔好擺喺心裡面,大家都幾十歲人!」

世榮就冇心結,但家強就對重組好抗拒,除咗因為同阿Paul唔啱之外,相信同佢水頭充足唔憂做都好大關係。當年家駒意外離世,家強被指同家人獲賠償過億,多年嚟投資磚頭,有賺無蝕,現持有三個物業,市值逾二千萬。

相反世榮係Beyond三子中年紀最大一個,加上比佢細22年嘅嫩妻張偉鈴要做全職媽咪,零吸金力,老夫少妻,世榮家庭擔子及經濟壓力都比家強重得多。所以最落力搞重組都係佢,不過家強到依家都未嬲完,合體真係談何容易!
鍾意就快D Share啦!