掃呢頁CODE去手機

2015年6月3日 星期三

翻身有望 靠把口死唔去 周志文哭腔死𦧲樂大媽 [FACE - 419] 周志文,MF,



現時無工開的周志文,早前接受本刊訪問時,佢就話:「生計冇問題!」

真面目

翻身有望 靠把口死唔去 周志文哭腔死𦧲樂大媽

幾時都話「色字頭上一把刀」!因為衰連環溝女,而被大台派大信封嘅大孖周志文,上月 10日已經要執包袱。前路茫茫,大孖試過搵大隻仔溫家偉一齊返公司求情,據聞再隔幾日,大孖再單拖返去死𦧲樂易玲,又喊又發誓用苦肉計,不過樂大媽又好受喎!最新決定俾多次機會佢,續約有望!

大難不死,都未必有福享㗎!話說星夢揸弗人何哲圖同戲劇部珍姐曾勵珍都唔妥大孖,講到明唔會用佢㗎!

去年拍攝《衝線》時,周志文同吳若希秘密撻着,不過男友四圍溝女,吳若希都忍唔住背後加一刀,勢要篤死賤男!

網上圖片

天生有鋪溝女癮嘅周志文,因為懶理正印吳若希,照樣喪溝蔡思貝、劉佩玥、陳瀅同何雁詩,樂小姐為保愛將陳凱琳免受傷害,梗係要出手,再加上吳若希金手指一篤,大孖留喺大台真係冇運行。

發誓冇下次

原本上個月 10日要執包袱離開大台的周志文,早前再特登返大台向樂小姐求情。據知當日大孖一入房就喊晒口,又發誓唔會再行差踏錯,𦧲足成粒鐘,樂小姐心軟就應承畀多次機會佢囉。

不過大孖把口啷過油,搞掂樂大媽肯續約,都搞唔掂星夢話事人何哲圖同戲劇製作總監珍姐,兩人仲講明一定唔會畀機會佢㗎!明知四面受敵,據知大孖搵嚟專門接收大台棄將嘅經理人 Gary幫手,為自己鋪定後路。

上月 21日,搬到旺角火車站附近唐樓的大孖,《 FACE》問他被炒後的近況時,大孖就話:「唔回應住!(有錢交租?)生計冇問題!(因為追陳凱琳而被炒?)吓!冇聽過!」之後就話趕住去見屋企人急急腳咁走。

落街買蕉

周志文求其帶頂 cap帽,落到屋企附近超市買蕉,完全冇街坊認得出佢。

踢住拖買蕉後,大孖喺報紙檔睇雜誌,都仲好留意娛樂新聞。

周志文同呂熙 friend過打 band,一得閒就會約埋食飯吹水。

周志文終日無工開,最近群埋港男奀星呂熙堆,仲齊齊孖住上演技班同打波。

網上圖片

數到周志文喺大台最後一套劇集,已經係 3月出街嘅《衝線》,雖然氹掂樂大媽有望續約,不過得罪何哲圖同珍姐,冇劇拍又冇歌唱,即係坐冷板凳!

大媽心軟

當初樂小姐為咗保護愛將陳凱琳,免受周志文騷擾而下令炒魷,不過對住周志文苦肉計,最終都係心軟畀佢留低。

專門接收大台棄將的經理人 Gary,不時幫向海嵐同馬德鐘接 job, Gary仲爆周志文有搵佢幫手接 job,但就承認大家冇合約關係。

網上圖片

戲劇製作總監珍姐清楚周志文有鋪溝女癮,仲講明喺佢管轄之下,唔會有好嘢益到佢!

《蘋果日報》圖片

愛將吳若希出到聲,身為「爸 B」的何哲圖梗係出手啦。

《蘋果日報》圖片

細好過大

去年,細孖周志康低調同拍拖 5年嘅有米女友 Emily盧芷茵結婚, Emily更有「 A貨樂瞳」之稱。

大孖周志文風流成性,天生愛溝女,相比之下細孖周志康明顯專一得多,去年仲同拍拖 5年嘅有米女友 Emily拉埋天窗。睇嚟作為大佬嘅周志文,應該向細孖好好學習喎!

鍾意就快D Share啦!