掃呢頁CODE去手機

2015年6月3日 星期三

19歲恨結婚 公大美廚神:結婚唔一定要有樓! [FACE - 419 - 大專校園] MF,



張嘉琳( Kaye) 公開大學 幼兒教育系高級文憑 Yr.2

除了煮得一手好餸, Kaye又鍾意小朋友,愛心爆棚,仲考獲鋼琴五級,係百分百嘅女神!

U花 U草

19歲恨結婚 公大美廚神:結婚唔一定要有樓!

香港人月入三萬要愁供車供樓,生活費樣樣計過度過,未畢業的 90後想結婚更加係諗都唔敢諗。不過現讀公大幼兒教育高級文憑 Yr.2的張嘉琳( Kaye),卻自細希望可以 18歲結婚,做個幸福家庭主婦。

「細個媽咪成日帶我去街市買餸,我又會入廚房邊傾偈邊偷師, 7歲我已經自己煮飯。到大個父母要返工,我就煮定飯等父母返嚟食。現平均一星期都會入廚兩次,煮四餸一湯,好似檸檬雞翼、魚香茄子、洋蔥豬扒呢類家常小菜,總之日日唔同。大時大節更加會由我同家姐煮大餐畀屋企人食。之前母親節我整咗長壽麵、酸甜雞腿,最緊要係父母食得開心!」

19歲的 Kaye生於普通家庭,父母要工作,即使週末都很少機會外出享受天倫樂,「我成日幻想將來每個週末可以同老公同仔女一齊去郊遊、燒烤,玩到攰就返屋企煮飯食,簡簡單單好溫馨!」恨做家庭主婦的 Kaye和拍拖近 6年的男朋友打算畢業後兩年就結婚,「雖然比預期計劃遲咗,不過我住咩都無所謂,結婚唔一定要有樓,最緊要一家人過得開心就得喇!」

Kaye的男朋友是她的中學師兄,二人拍拖近六年打算兩年後結婚。

Kaye是兼職模特兒,更煮得一手好餸。「我好少出街食飯,多數自己煮,唔得閒就事先煮定飯盒,健康又慳到錢!」

身高 173cm的 Kaye雖然夠高,但卻是運動白痴,「我讀書時揀課外活動都揀園藝或者家政學會,運動方面真係冇咩天份!」

鍾意就快D Share啦!