掃呢頁CODE去手機

2015年6月30日 星期二

再爆情慾錄音 陶喆楊子晴開房嗌寶貝 陶喆,楊子晴,





其他影片:>>






紋身烈女楊子晴向傳媒披露同陶喆嘅情慾微信文字版後,估唔到再流出錄音對話。

繼爆出「我還是愛你的」(文字版)同「不喜歡跟老公愛愛嗎」(文字版)之後,仲有錄音對話:「別去勾引別的男人,然後別去跟別的男人亂來,知不知道寶貝?」雖然當時未結婚,但陶喆都send埋酒店地址俾「寶貝」楊子晴,明示暗示樣樣齊,仲叮囑對方唔好同其他男人亂嚟。

事件男主角喺尋晚發出簡短聲明,表示自己「從未刻意隱瞞同任何一位友人交往」,就算係「婚前同楊子晴交往都唔例外」;另外,佢亦表示「我們」意指佢同太太都好好,亦希望楊子晴一切順利。

陶喆講到明「我們很好」,佢嘅太太Penny亦即時將Facebook profile picture轉為兩人合照,企喺老公嗰邊。而被怒插博上位嘅楊子晴,尋晚就透過微博話「用心看人看世便澄清」,似乎係想回應連日嚟嘅新聞。

鍾意就快D Share啦!