掃呢頁CODE去手機

2015年6月30日 星期二

網民用軟件分析咪嘴 吳若希唱live同mp3一模一樣 吳若希,



【有心人】網民用軟件分析咪嘴 吳若希唱live同mp3一模一樣

2015-06-30 16:07:00



早前吳若希喺一個活動上表演,唱咗佢嘅《眼淚的秘密》,不過就俾網民話佢咪嘴,而喺今日,有一個網民好有心機咁用音軌軟件分析,分析咗吳若希嘅咪嘴之謎。

網民先將MP3版嘅《眼淚的秘密》同當日表演嘅《眼淚的秘密》下載落嚟,之後再將兩條聲放喺音軌軟件,可以見到除咗開頭司儀講嘢嘅音軌唔同之外,到咗吳若希唱歌嘅時候,兩條音軌幾乎一模一樣。而喺條片入面,仲喺歌嘅中段停咗其中一條,話畀大家知兩條聲根本就冇分別。

其實一件疑似咪嘴事件,可以令到百忙嘅香港人抽出咁多時間,去分析佢有冇咪嘴,到底要幾咁「愛」同「關心」吳若希先做到呢?



當晚係咪嘴定唱live?大家可以諗諗。(資料圖片)



網民真係好有心。



鍾意就快D Share啦!