掃呢頁CODE去手機

2015年6月23日 星期二

趁洪永城出埠 唐詩詠夜會新歡沈震軒 沈震軒,唐詩詠,洪永城,



一向乖乖女形象嘅33歲唐詩詠,自從俾花弗又唔生性嘅崔建邦hurt得好深之後,對愛情就開始有所保留喇!之前親口承認好like唐詩詠嘅洪永城,無論點力追兼對女方一條心,亦都被傳媒多次影到二人拍拖(甚至上埋對方屋企),唐詩詠始終都唔肯承認二人關係!

正當大家以為唐詩詠見過鬼怕黑,要觀察洪永城耐啲同衝破某啲心理關口,點知原來係仲有其他裙下之臣─沈震軒!今日就有報道指,唐詩詠趁住洪永城出埠工作,就夜會沈震軒,去西貢撐檯腳,仲被影到雙方甜絲絲對望同甜笑!其實二人之前已經成日喺微博傳情,你影我瞓覺,我影你發呆!而之前唐詩詠嘅舖頭開張,沈震軒都好似老闆咁幫手sell客!

其實女仔俾多啲機會自己都啱嘅,不過最好快啲揀定啦,如果唔係就會變成自己曾經好討厭嘅嗰種人喇!

鍾意就快D Share啦!