掃呢頁CODE去手機

2015年7月22日 星期三

一個電話大和解 黎瑞恩曾智明互相道歉 黎瑞恩,





其他影片:>>






能夠同前夫曾智明和解,黎瑞恩經歷過一段好痛心嘅時間:「離婚初時好仇恨對方,一分手就你死我活,對方講一句都好易刺激我,大家態度變得愈嚟愈差...有次揸車上廣州捧一個朋友場,但去到中途一見廣州兩個字,我就忍唔住係咁喊。」

因為兩個字勾起痛心事,黎瑞恩喺做body check前三個月,決定主動打電話俾對方,等對方知道自己感受:「結果冇睇騷返香港打俾Ricky(前夫),同佢講我嘅心情。」

「起初佢反應係:『點呀?』佢唔知我想點,可能又怕我打去鬧佢,但我只係講啲感受。原來咁多年,大家中間有好多誤會。(記:有冇互相道歉?)有,我開心晒。」兩人多年的死結,終於因原諒而解開。「雖然事實改變唔到,但點解唔可以做番朋友,話晒呢個人曾經都係我最錫嘅人。」黎瑞恩強忍淚水說。
鍾意就快D Share啦!