掃呢頁CODE去手機

2015年7月8日 星期三

絕密禁相曝光 雞排妹成身痕足一星期 雞排妹,鄭家純,





其他影片:>>






話晒書展入場人士上至阿公阿婆,下午小朋友咩人都有,所以為左過到書展嘅門檻,雞排妹今次係香港版嘅寫真,抽走咗唔少踩界相! 其中一張雞排妹淨係用手遮住對E奶,真係令人熱血騰騰,可惜香港嘅觀眾冇緣係寫真見到啦! 真係要講句「很想要吧!」

雞排妹話呢類嘅POSE,有唔少人都擺過,所以唔覺得有問題。對於呢幾張相被迫抽走,雞排妹有冇啲失望先?「我覺得嚴格去級別的話,是可以保護到小朋友、小孩的,還OK呀!」寫真愈影愈放,雞排妹坦言只要有出版商願意搵自己出寫真,希望長拍長有,但講到明,三點「不」露:「還是要嫁人, 如果說嫁給華人的話,對方的父母應該是大部分都不能(接受)全裸的吧!」

雞排妹嘅寫真有唔少地方係宜蘭取景,佢話最難忘就係去到稻田拍攝嘅時候,因為稻田噴咗農藥,因此搞到佢身痕。佢話︰「我因為那個農藥,全身痕了一星期,還紅了好一陣子。」
鍾意就快D Share啦!