掃呢頁CODE去手機

2015年7月25日 星期六

仙樂都坐地晒腿遭黃芷嫣巨乳「峰」殺 仙樂都,



仙樂都(左)話想晒腿,但唔知擺咩Pose好,相反黃芷嫣企定定就搶晒「峰」頭!

next 1/1 pre

個個企?我坐!

next 1/1 pre

咁辛苦,剪咗塊布好過

next 1/1 pre

同陶枳樽(左)合照時又要搶鏡!

next 1/1 pre

黃芷嫣咩都唔使做都贏!

next 1/1 pre

你哋想影?我坐定定

next 1/1 pre

影靚啲啵!

next 1/1 pre

陶枳樽預告今晚會爆乳反擊袁嘉敏!

next 1/1 pre

喬米

next 1/1 pre

小希跪地扮貓扮可愛~

next 1/1 pre

沛筠

next 1/1 pre

小蘋果

next 1/1 pre

「怪談女」黃凱欣

next 1/1 pre

動漫節開鑼第二日,「仙樂都」吳堯堯、「翻版張栢芝」陶枳樽(Crz)、「港版雞排妹」黃芷嫣(Vanessa)及「怪談女」黃凱欣(Ruby)出席會展攤位活動。期間,她們對戰四位台妹小希、沛筠、小蘋果及喬米,均以古裝look示人。其中,擁有E Cup豐滿上圍的Vanessa繼續「峰」殺全場,而眾人只得Crz換上與昨日不同的服裝,以一套粉紅色的低胸古裝上陣,露出兩吋事業線,獲得最多Fans支持!

眾女靠奇招搶鏡

在台上,八女鬥擺甫士及力sell自己,當中數到最博的是仙樂都!她坐地騷長腿,又自稱是「體貼女友」。其後出場的小希亦不甘示弱,跪地扮貓搶鏡!喬米亦自稱可保護品牌吉祥物,認真豪氣!Crz則向吉祥物送上自己的寫真,最後仙樂都被選為勝出者。

仙樂都死撐腿長

事後問到仙樂都為何坐地搶鏡?她說:「因為想騷腳,唔知仲可以做咩甫士咋。(想撼蠃台灣女仔?)尋日鬥腿長輸咗,好多Fans留言叫我哋加油,為港爭光!雖然我矮過對方,佢條腰係長啲,但我對腳係長啲架!」

Crz預告爆乳裝狙擊袁嘉敏

至於Crz換上另一套衫上陣是否想更突出?Crz說:「大會覺得我今日套衫畀人嘅感覺係弱質女子一啲,襯番個角色,我都好鍾意個顏色,亦都係低胸啲。」對於昨日被袁嘉敏及Vanessa搶「峰」頭,Crz大讚她們天生麗質,但又笑言大受打擊,準備在今晚的豐胸產品活動中「谷爆」示人。

鍾意就快D Share啦!