網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月22日 星期三

爆大台新聞部似地獄 陳珍妮激動:我只希望留住條命咋! [FACE - 426] 陳珍妮,MF,



爆 Like王

爆大台新聞部似地獄 陳珍妮激動:我只希望留住條命咋!

前新聞主播陳珍妮( Jenny)出書《 TVB新聞部血淚史》,爆大台新聞部欺壓主播,高層以打擊下屬為樂,陳珍妮曾經喪喊、失眠,要靠血清素治療,訴盡做主播的辛酸,雖然想忘記反而記得更緊!

Jenny接受訪問時難掩悲傷:「我本來想用開心嘅心情去做呢個訪問,但諗番起都忍唔住!」愈講愈激動:「如果我冇捱過呢件事,我應該死咗喇!……所以我 unfriend晒啲我唔想再接觸嘅人,其實我只希望留住條命咋!」 Jenny絕非冰山一角,究竟仲有幾多主播喺度苟且偷生呢?

F:《 FACE》  J:陳珍妮

F:你喺書中寫高層以打擊下屬為樂,仲有冇其他實際例子?

J:除咗着短裙都出過事之外,會覺得你係唔識寫稿、冇資格攞獎學金,認為你冇能力做某啲工作,例如我都會出去跑新聞(採訪工作),試過有隻故仔係關於教育嘅,我有 source我想做,但佢(高層)話呢啲係港聞記者跑嘅,你一係交出嚟,一係唔好做,結果冇做。每日都好似喺地牢咁,唔知自己做咗乜事,呢個又話你、嗰個又話你,明明自己好努力,佢都唔滿意你,點做都係錯,咁你想我點啫?(有啲人識擦鞋着數啲?)人夾人緣啩,實有啲人係咁,都冇辦法!

陳珍妮寫書爆大台新聞部不公、養懶人、針對下屬,雖然喺大家公司都會發生,但你夠唔夠膽寫出嚟先?

Jenny曾經誤將總理李克強叫咗李克勤,佢喺書中亦有提呢件事,更指只係一個字就令佢損失咗其他出鏡機會。電視畫面

陳珍妮鮮有同其他主播合照,可見喺大台真係冇乜朋友;佢亦唔願意透露同邊個仲有來往,唔想牽連其他人咁話。網上圖片

F:有啲前同事批評你翻舊帳喎!

J:其他人未經歷過我嘅事,覺得我 EQ低,我想講好多行嘅人都係咁,但做咩要覺得有情緒病嘅人係弱者先?唔通你鬧啲病人做錯,係你身體唔爭氣啫?我入去做嗰陣係個好健康嘅人嚟,如果我冇辦法捱過呢件事,我應該死咗我離開之後,用咗一個月去澳洲散心,買張機票就走,去到無所事事,跳吓舞餵吓白鴿,完全想忘記呢行嘅人,所以我 unfriend晒啲我唔想再接觸嘅人,其實我只希望留住條命咋!

陳珍妮喺新書爆,主播 W同 M喺酒吧識咗兩個男人,只係 25分鐘, M就同男人狂咀;又爆 M曾經有個富貴男友,分手後同明星仔拍拖;但訪問當日 Jenny堅拒透露邊個係 W同 M,叫讀者自己估。

F:前主播林昭儀暗指你出書「丟架」,怕唔怕得罪舊同事?

J:佢都唔知我講邊個我都冇開名。𠵱家香港仲有出版自由係咪?呢啲經歷係我個人嘅經歷,唔通有人出書影射我但冇開名,我又話佢丟架咩?如果我本書只係講 ABC不是,咁我就係講是非,但我用半本書去講自己經歷、挫折,不如你諗下點解先!難道我天生就係俾人睇低,永遠係錯?大家喺呢行應該見過好多世面,應該有啲同理心囉!以前我去訪問啲邊緣人、變性人,之前都對佢哋有有色眼鏡,但訪問後發現佢哋好好人,我都懺愧!何況行家都落井下石,有啲唔開心囉!(索性寫多本)再寫我俾人淋漒水喇!

Jenny新書喺書展推出,上週四( 16日)舉行簽名會,粉絲都有安慰同鼓勵佢。

F:點解離開咗大台 3年至出呢本書呢?

J:曾經好想忘記晒呢間公司嘅嘢,本來係想寫小說,一個關於我自己嘅故事,主角都係呢行嘅人,諗好晒橋段,但偽文豪(去年書展出書爆大台 PA辛酸史)話不如寫番我經歷先啦,就出咗呢本書。我寫大綱嘅時候,我喊,佢話既然你真係咁痛苦又覺得自己啱,更加要寫出嚟。我寫得好快,原來我冇放低過,仲喺度,只係我逼自己去忘記。其實呢幾日都好唔開心,俾記者不斷去追問嘅時候,我將所有痛苦再行多一次,講起都想喊!

鍾意就快D Share啦!