掃呢頁CODE去手機

2015年8月2日 星期日

周嘉儀爆粉絲損失6位數 周嘉儀,嘉儀,



Venus話現時有成6、7個假冒佢嘅帳戶,提提大家要小心啲。

next 1/1 pre

認住依個ACCOUNT先至係真架!

next 1/1 pre

Venus話淨係得一個官方帳戶。

next 1/1 pre

Venus喺Facebook呼籲粉絲齊齊舉報假帳戶。

next 1/1 pre

前無綫女主播周嘉儀(Venus)今日在Facebook上貼文,提到被人冒名開設假Facebook和微博帳戶來招搖撞騙,叫大家小心,不要相信。問到如何得悉詐騙事件?她說:「係有網友直接喺Facebook send message畀我,話有人盜用我個名去問佢哋借錢,當中牽涉6位數字,(有人真係受騙?)係呀,有人真係過咗6位數嘅錢,但中間件事係點樣,過程係點,係幾耐之前嘅事,我就唔方便講,網友有send對話畀我睇,但暫時真係唔方便拎出嚟同講咁多,我同佢哋強調事件一定搵警方幫手好啲,佢哋亦會自己去報警。」

問到可知自己有幾多個被冒認的假帳戶?她表示:「網上依家有成6、7個假帳戶,我睇過啲人係偷我Official用戶啲相嚟扮我,仲用自問自答嘅對話形式嚟令人覺得好真,成件事擺明係處心積慮,我嘅官方用戶只有『Venus Chow周嘉儀』呢個。(會唔會諗個特別啲嘅名以防假冒?)唔會呀,因為我一直都係用呢個名,用咗好耐啦。」

鍾意就快D Share啦!