掃呢頁CODE去手機

2015年8月13日 星期四

四哥連爆7次「我X你老母」:歡迎佢追究 四哥,謝賢,



噚日錄音俾曾江窒一窒,加上之前拍攝時的積怨,令四哥謝賢怒火難下,本來錄音時已經想起身打曾江,但礙於那是無綫地方,不想鬧事,「搞到無綫唔好睇」,故忍到今日。最令四哥嬲豬係,走嗰時,曾江仲同佢講:「四哥,車埋我!」氣得四哥怒道:「我車佢老母,我怕佢乜,佢再講一次,我話唔X車,X你老味!」整個電話訪問中,四哥7度爆粗「我X你老母!」

經過噚日俾曾江一氣,四哥自言返到去成晚瞓唔著。四哥接受本報電話訪問時說:「頂住度氣,諗住今日記者會落你面,結果去到嚇死我,原來好多高層喺度,結果我梗係唔會做啲咁戇居嘢,等佢哋走咗,我同記者講,我預備兜心打佢,阿修喺中間攔住我,我打佢一巴就算,我心都唔安落唔願意㗎,跟住走咗。」

事發時電光火石間,大家亦來不及俾反應。被摑後曾江有何反應?四哥表示:「佢猛話唔係唔係囉!吓!我真係頂你唔順,唔係淨係坐輪椅嗰吓呃我哋,好多嘢我唔可以講出嚟,講出嚟好似八卦婆,呢條友我識佢幾十年,喺台灣我哋成班人排擠佢,唔同佢玩,我忍耐力幾好,忍咗佢十幾廿日。(下咗啖氣未)下咗少少(怕唔怕曾江追究?)歡迎佢追究。」睇番片段,四哥摑曾江時,令曾江助聽器飛脫。

四哥離場後,過咗海去四季酒店歎茶。約晚上近七時,四哥走人,見佢已經下咗啲火:「呢個人唔係咁樣對佢唔得,佢以為個個都可以恰,嗰啲工作人員梗係俾你恰到,但係我唔得0架。(你覺得係佢度橋出嚟?)我喺錄音室配音佢窒我,我噚日已經想打佢,不過喺無綫嘅地方我唔打,OK,係咁喇﹗」

鍾意就快D Share啦!