掃呢頁CODE去手機

2015年8月13日 星期四

記招起衝突 謝賢打曾江誤中胡楓:打佢好奇呀 胡楓,曾江,謝賢,





其他影片:>>






剛剛度過79歲生日嘅四哥謝賢,老馬有火;因為重播劇集《誓不低頭》而再成熱話嘅「陸國榮」曾江,亦不是省油的燈。兩人同胡楓、Joe Junior一齊出發去俄羅斯等地拍《4個小生去旅行》,火花四濺。之前早有傳曾江同四哥積怨逾半世紀,豈料今日記招上終於出事。

今日《4個小生去旅行》於將軍澳一間酒店舉行記招,完畢後本應進行訪問,可是此時四哥突然表示要等TVB高層走先。當時眾人在台下,修哥坐四哥曾江中間,四哥突指摘有人經常詐病,「好多活動無去」,又稱病坐輪椅。四哥越講越嬲,起企身,一拳想打曾江,坐在中間的修哥即起身擋,結果面頰中拳,眼鏡飛脫,曾江亦被打中呆晒,企喺修哥身後。及後四哥興沖沖離去,未有受訪。之後《蘋果》記者致電四哥,四哥直認不諱:「打佢好奇呀?」

四哥一出手 誤打中咗修哥
修哥眼鏡都甩埋 仲指住嚟鬧
鍾意就快D Share啦!