掃呢頁CODE去手機

2015年8月13日 星期四

「我X你老味」謝賢轟曾江 坐輪椅坐到收工 曾江,謝賢,





其他影片:>>






今日四哥謝賢於《4個小生去旅行》記招後突然爆seed,盛怒之下揮掌打曾江,擊中擋在中間的修哥胡楓,眼鏡飛脫了一半。當時四哥急怒攻心,雖然修哥擋一擋,但四哥的掌風仍擊中曾江面頰。事發後曾江呆了。

四哥發火後,怒氣沖沖離場,未有回應傳媒。方才四哥接受《蘋果》電話訪問時,劈頭就說:「打佢好出奇咩?我都未打過人?」

至於點解要打曾江?四哥就話:「好長篇,如果要寫,全部寫出嚟,因為有今日嘅《4個小生》,我落咗好多功夫先拍到,拍完《三個小生》,過咗年幾,無綫叫我再拍一部,叫我一個人去做,我話搵番阿修(胡楓)、Joe Junior,仲有要搵番同一個導演同一個攝製隊,我話咁先做,無綫話三個冇新意,我話加多一個,四個小生囉,結果變咗《4個小生》出嚟。」

那曾江是否四哥提議找的?四哥表示:「唔係我提議,佢哋搵。曾江咪曾江囉,雖然好耐冇見,冇乜所謂,拍喇,大家一直好開心,佢又話流鼻血又痛風又呢又路,結果梗係請醫生睇,叫我哋成班人上去問候佢。

「上到佢房,真係流鼻血,但鼻血印晒人哋酒店張被度,我X你老味,有冇搞錯呀,失禮死人啦,點可能將鼻血印落去?呢樣係我心諗,但我冇話佢,我仲同佢玩㖭。

「到第二日開工,佢叫無綫畀輪椅佢坐,OK,佢啱啱痛風,隻腳唔行得,又流鼻血又呢又路,結果坐咗兩個禮拜,坐到收工嗰日。日日朝早九點叫人推佢落去食早餐上車,但推佢嗰個人,唔係請嚟推佢,係做資料搜集嘅男仔,男仔推咗佢十幾日,機票問題早走咗,總之佢由開工到尾都坐輪椅,喂!大佬呀,我哋知嘅,我哋同佢一齊,腳痛係咪要痛24小時先?由朝早九點痛到夜晚十點,可唔可以平路出嚟行吓?」

鍾意就快D Share啦!