掃呢頁CODE去手機

2015年8月15日 星期六

周慧敏高票當選 關詠荷 魯芬BB分列亞季 周慧敏,關詠荷,魯芬,



【短片】【五十路女神有結果】周慧敏高票當選 關詠荷 魯芬BB分列亞季

2015-08-14 23:07:00



其他影片:>>






【五十路女神有結果】周慧敏高票當選 關詠荷 魯芬BB分列亞季

由高登巴打「五十路愛人」搞嘅「五十路女神選舉」,即係搵一班45-59嘅女藝人出嚟,選出邊個係「五十路女神」,而到咗今日,呢個選舉就有結果喇。

今次嘅賽制就每個巴絲可以投出首選、次選同三選,而唔同嘅排名就有唔同嘅分數,首選就係五分、次選係三分、三選就係一分。

一班高登巴絲就喺眾多「準五十路女神」當中,搵出邊個係真嘅「五十路女神」,第一位嘅就係周慧敏,以61分得到「五十路女神」嘅頭銜。

而第二位就係人妻關詠荷,得分係46,第三位就係魯芬BB,得分36,第四位就係溫碧霞,而第五位就有同分嘅情況出現,竟然係唐安麒同羅霖以21獲得。

而喺選舉初段係大熱嘅周海媚,就以一分之差輸畀唐安麒同羅霖,成為第六位;而第七位就係大美人李嘉欣,第八位就係梁琤,第九位就係萬綺雯,第十位就係康華。





周慧敏得分61。(資料圖片)



人妻關詠荷得分46。(資料圖片)



魯芬BB得分36。(資料圖片)



溫碧霞得分32。(資料圖片)



羅霖以21分獲得第五位。(資料圖片)



周海媚排第六。(微博圖片)



第七位就係李嘉欣。(資料圖片)



第八位就係梁琤。(資料圖片)



第九位就係萬綺雯。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!