掃呢頁CODE去手機

2015年8月4日 星期二

一杯酒兩份飲 邵仲衡偕人妻譚小環 銅鑼灣食飯 譚小環,小環,邵仲衡,



【狗仔出更】一杯酒兩份飲 邵仲衡偕人妻譚小環 銅鑼灣撐枱腳

2015-08-04 10:00:00



(採訪、攝影:梁繼光)

噚日傍晚6點左右,本報記者喺銅鑼灣發現「大佬孝」邵仲衡同人妻譚小環一齊行街,佢哋行完街之後,就去咗時代廣場搵嘢食,佢哋由13樓開始揀嘢食,兩個一間一間睇,沿途就有講有笑,行到11樓,終於揀咗間西餐廳,兩個就入咗去食嘢。

佢哋兩個坐低之後,就由邵仲衡揀嘢食,之後佢哋叫咗一飲類似雞尾酒嘅嘢飲,飲品嚟到之後,邵仲衡就將杯嘢畀咗譚小環試飲咗一啖,之後邵仲衡就拎番嚟飲,呢個舉動多數都會發生係情侶身上,不過好朋友都可以做呢個行為嘅,話晒佢哋兩個都各自有家室,最近仲一齊拍港台劇,可能變咗好朋友,又或者本身係friend底,而佢哋呢餐飯就食咗兩個鐘,食飽飽就閃人喇。



小環先飲。



邵仲衡又飲,同一杯嚟0架。



兩個一齊行街。



一齊搵嘢食。



傾密偈!



鍾意就快D Share啦!