掃呢頁CODE去手機

2015年8月4日 星期二

Coffee畀露體狂壓落地 嗌救命冇人理 Coffee,林芊妤,

專責拍片的Coffee透露將往銅鑼灣及元朗等地宣傳。

【太陽報專訊】藝人林芊妤(Coffee)昨日以一身瑜伽裝束現身旺角街頭,宣傳其免費瑜伽教學的YouTube頻道,並即場大顯身手,吸引不少龍友狂影。問到動作及衣着誘人會否尷尬?她說:「唔會,健康嘅運動,唔係三點式。(之前爆呔露紅底,今次Check咗?)Check晒,嗰次條褲唔係我,依家裏面係瑜伽褲。」

「一腳踢開佢」

提到若YouTube頻道訂閱人數過二萬及五萬,Coffee將表演用腳食麵及人間章魚,問到是否已達標?她說:「未,仲差好遠,要推動吓。(拉票?)唔知呀!但對我嚟講係個挑戰!(到二萬有佣分?)我唔清楚,由其他同事負責。」

期間一名男子突然走到Coffee面前近距離望她,惟見慣大場面的Coffee十分淡定,事後她自爆讀書時曾兩度在港鐵遇上變態佬:「有次有個男人行到好埋問我有冇紙巾,我好惡話冇。另外有次遇到露體狂追住我,仲壓我落地,我一腳踢開佢,叫救命冇人理,啲人以為我玩,好彩跑到上車就閂咗門。(報警?)冇,我啲朋友話唔應該縱容啲變態佬。」

Coffee因緊張訂閱人數以致失眠,但仍做出高難度的瑜伽動作。
鍾意就快D Share啦!