掃呢頁CODE去手機

2015年8月29日 星期六

朱晨麗暗撻奀星張智軒 百萬波子車返閨 張智軒,朱晨麗,



朱晨麗同張智軒無論鏡頭前鏡頭後都好親密,唔信睇相。

next 1/1 pre

喺影宣傳大合照嗰陣,朱晨麗企正張智軒後面玩胸壓,真係冇得輸。

next 1/1 pre

而無論張智軒行到邊,朱晨麗都係喺附近老是常出現。

next 1/1 pre

呢張相,佢哋嘅距離亦係好近,係咪好有寸步不離嘅感覺呢?

next 1/1 pre

完成宣傳後,朱晨麗登上公司車返回電視城。

next 1/1 pre

之後,佢哋張智軒雙雙前往取車,朱晨麗全程仲要笑到四萬咁口放晒電咁,親密關係可想而知。

next 1/1 pre

張智軒揸百萬波子車朱晨麗返閨,而唔知係咪為免戀情曝光,朱晨麗返咗閨後急急腳上樓。

next 1/1 pre

而朱晨麗離去後,張智軒嘅座駕依然喺女方樓下唔捨得走。

next 1/1 pre

仲要係咁傾電話,好難唔令人聯想佢係同朱晨麗談緊情咯。

next 1/1 pre

素有「人肉發電機」之稱的2011年港姐冠軍兼無綫小花朱晨麗,早前被指突然富貴,除了有司機七人車接送、全身名牌、坐頭等歐遊及租住服務式住宅外,更購入將軍澳豪宅。其後,她又與李逸朗爆緋聞,但隨即否認並形容對方只是「閨蜜」,原來一切都只是轉移視線,朱晨麗「真命天子」是同公司的38歲有米奀星張智軒!

日前,朱晨麗與《拆局專家》演員到尖沙咀宣傳劇集,綠葉「男友」張智軒亦有在場。兩人於活動期間已不時眉來眼去,旁若無人地卿卿我我,拍攝大合照時更故意來一招「男前女後」,朱晨麗趁機大送秋波,以34C胸壓男方!

活動結束後,其他演員坐無綫Crew車返將軍澳電視城再解散,落車後卻發現「熱戀中」的兩人再有下場,無懼酷熱天氣連體到停車場取車,全程雞啄唔斷,女方更不時甜笑放電,更全程見牙唔見眼,最後一同登上男方駕駛的黃色「波子」跑車Porsche Cayman離開。該跑車於2013年出廠,價錢接近90萬,但翻查後發現登記車主並非張智軒本人,而是一位名姓鄧的女性。

貼心的張智軒原來是充當「柴可夫」送女方返將軍澳香閨,朱晨麗落車後雖急急腳上樓,但男方卻遲遲未肯離開,依依不捨在女方樓下逗留約10分鐘,期間一直手機不離手,傾足十分鐘電話,未知是否與朱晨麗繼續盡訴心中情。如此細心又癡情,難怪成功將女神「私有化」!

據知情人士透露,貴為寵物店太子爺的張智軒頗有家底,近日更在朋友圈承認蜜運中,但未有透露女友身份,看來相當保護萌芽中的愛苗!

鍾意就快D Share啦!