掃呢頁CODE去手機

2015年8月29日 星期六

群星出動 為曼谷爆炸義務拍片打氣



群星應「泰國通」胡慧冲嘅邀請,義務拍攝短片,支持曼谷爆炸受影響嘅人。

next 1/1 pre

杜汶澤

next 1/1 pre

吳國敬

next 1/1 pre

蔡一傑

next 1/1 pre

黎瑞恩

next 1/1 pre

森美

next 1/1 pre

陳志雲

next 1/1 pre

林盛斌

next 1/1 pre

陳國峰

next 1/1 pre

李浩林

next 1/1 pre

薛家燕

next 1/1 pre

杜如風

next 1/1 pre

胡慧冲(資料圖片)

next 1/1 pre

泰國四面佛大爆炸事件發生12天後,曼谷市面亦漸漸回復正常,而有「泰國通」之稱嘅居泰港人胡慧沖更為幫泰國朋友打打氣,發起咗一個愛心行動,並找來娛樂圈中多位朋友拍低一啲為泰國打氣同支持嘅片段。參與嘅香港演藝人及名人包括杜汶澤、余安安、吳國敬、蔡一傑、黎瑞恩、森美、林盛斌、陳國峰、李浩林、薛家燕、杜如風等等。一眾藝人亦紛紛送上祝福同支持,期間藝人蔡一傑更以泰文讀出祝福字句,感染力十足!

當中林盛斌(Bob)以義務性質幫胡慧冲拍了一條為泰國爆炸的打氣片段,Bob在電話回應《東網》稱:「我對泰國感受好深,人生第一次去旅行係泰國,早喺今年七月底都同家人一齊去布吉旅行,如果遲啲去都唔知會係點,所以,今次胡慧冲叫我幫手我都好樂意,仲學咗幾句泰國話為佢哋打氣,祝福泰國呢個地方,快啲回復繁華。」

而與胡慧沖友好的黎瑞恩接受電話訪問時表示:「純粹幫手,係胡慧中叫我拍嘅,因為我都有過泰國玩,有時想買啲乜嘢,想知邊間餐廳好食,我都會問佢(胡慧沖),我一年都去幾次泰國,唔係一定去曼谷,都會去布吉同蘇梅,多數都係陪小朋友去,因為小朋友鍾意陽光與海灘嘛,泰國近近哋(香港),又好玩,啲嘢好好食。」

鍾意就快D Share啦!