網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月24日 星期一

人物 — 朱千雪樂做徐子珊接班人 千雪,,徐子珊,子珊,朱千雪

年齡:27;代表作:《On Call36小時II》、《以和為貴》;上位指數:★★★★★;服裝:Cottia、House of Avenues

【晴報專訊】鏡頭前的朱千雪,笑容滿分,自信爆燈。不難想像,她能躋身成為無綫近年力捧的花旦群中。雖然同期對手還有陳凱琳、蔡思貝及岑麗香,但實情是,朱千雪這位「民選港姐」觀眾緣爆燈,加上鬥心極強,形象百變,跑長途賽冇得輸!

2012年參選港姐的千雪,因投票系統出錯,原本「贏硬」變季軍;但錯有錯着,她因此人氣急升,未卸任即被欽點拍台慶劇《On Call36小時II》,上位之快前無古人。「我做過醫生、警察、輕微自閉症患者,好似變色龍咁,次次都有突破。」現在每晚九點半熱播的《拆局專家》,千雪在劇中飾演電腦黑客,角色大癲大肺:「劇中我性格較反叛,但又對洪天明一往情深,同之前演專業人士好唔同,我好想有多啲新嘗試,日後角色性格都唔使被定型。」

自認鄰家女孩

在新劇《EU超時任務》首次擔正的她視好友徐子珊為目標:「子珊直情係女鐵人,工作態度好,拍劇時放膽去到盡,係我學習榜樣。」曾因角色需要刻意減肥的她,自言最恨演肥妹:「我好鍾意食嘢,可以名正言順增肥就最好!」

提到新聞多多的陳凱琳及蔡思貝上位神速,絕少緋聞的千雪十分輸蝕,但她說:「我唔介意曝光少,大多數緋聞都唔係真。」如何在花旦中突圍?她笑說:「我哋特質唔同,陳凱琳好高貴、蔡思貝陽光又Sporty,我就覺得自己似鄰家女孩,私下生活好簡單,巴士電車照搭,去快餐店會搭枱食飯,同食客傾下偈就最好。」

撰文:李潔盈 

攝影(部分):Lego 

編輯:林梓添 

設計:鄧俊明

在《拆局專家》中一改戲路,跟洪天明演醉爆夫妻。人物 — 朱千雪樂做徐子珊接班人人物 — 朱千雪樂做徐子珊接班人人物 — 朱千雪樂做徐子珊接班人
鍾意就快D Share啦!