掃呢頁CODE去手機

2015年8月8日 星期六

戀情未能開花 王宗堯嘆同陳詩雅想法不一 王宗堯,陳詩雅,



王宗堯同陳詩雅嘅「戀情」似乎有危機,宗堯仲坦言之前覺得有機會!

next 1/1 pre

男神仲話好想關係穩定,但又好難穩定!真係聞者心酸!

next 1/1 pre

依家同Sarah暫時唔見住,因為可能大家想法有分歧!

next 1/1 pre

男神心情明顯受影響,睇吓佢個強顏歡笑樣!

next 1/1 pre

「失戀」嘅男神,今日唯有攬住袁彌明先!

next 1/1 pre

唉~真係陰公豬!Sarah尋日先話了解中,今日男神竟然咁講……

next 1/1 pre

男神王宗堯於銅鑼灣出席「袁彌明生活百貨」揭幕禮,提到代言面膜令銷量急升一倍,他說:「知道喺銅鑼灣租地舖好難,依家市道唔好,租金依然咁貴,幫到手我都一定幫。」他更不忘幫好友賣廣告,笑稱面膜好用到媽咪都叫掃貨:「佢有畀我試用,真係好好用,媽咪叫我掃貨,我諗住拿晒利是嚟掃貨,打開有驚喜就買多啲。」當問到會否買護膚品給緋聞女友陳詩雅(Sarah)時,他自爆雙方已有一排沒見面:「後來大家都忙,可能大家都有其他諗法,暫時唔見住。(之前見到父母?)嗰次我哋一齊游水、食飯。(關係穩定?)我都想穩定,好難穩定,因為最近都冇乜見。(佢避你?)我驚佢公司避我,佢公司都嚴。(佢要求低調?)唔知呢,唔關事。」他又指暫時不找新伴侶,先以工作為重:「有啱先啦,難得之前覺得可以,但後來大家諗法唔一樣,可能大家工作、生活上唔一樣,主力搵錢湊仔(貓)先啦。」

鍾意就快D Share啦!