掃呢頁CODE去手機

2015年8月8日 星期六

石詠莉出碟「Iron Man」撐 石詠莉,

石詠莉為發燒專輯舉行簽唱會。

石詠莉出碟「Iron Man」撐

剛推出發燒專輯的石詠莉(Sukie)和呂珊,昨日在會展音響展分別舉行《聽聽Sukie's簽唱會》和《弦來最愛簽唱會》。

Sukie說今次全程獲男友鄧健泓(Patrick)在旁打點,笑言:「佢係我製作人,係我嘅Iron Man。」不過Sukie受訪時他未有出現。談到男友,Sukie一臉幸福的說:「佢好細心,幫我處理好多嘢。(幾時計劃拉埋天窗?)咁又未,不過快(口架)」又說今次專輯成績理想,希望稍後有機會繼續製作新專輯,更希望有機會跟男友合唱。

呂珊新碟向已故的黃霑致敬。
  • 呂珊新碟向已故的黃霑致敬。

而呂珊則稱今次除為早前的演唱會大碟做簽名會外,亦同步推出一隻向黃霑致敬的翻唱大碟,呂珊說:「隻碟我想做好耐,但霑叔過身時市面有好多向佢致敬嘅作品,所以我等依家先推出。」

鍾意就快D Share啦!