掃呢頁CODE去手機

2015年8月26日 星期三

約曾江食飯和解?謝賢:咪提依個人 曾江,謝賢,



謝賢繼續嬲爆,仲話咪提曾江添。

next 1/1 pre

謝賢一出場,就引起全場哄動。

next 1/1 pre

一講到曾江,謝賢就唔願回應。

next 1/1 pre

狄波拉跟實喺謝賢後面。

next 1/1 pre

合照時就笑番晒。

next 1/1 pre

由藝人謝婷婷、劉心悠及徐子珊主演的電影《有客到》在九龍灣舉行首映,婷婷的父母謝賢及狄波拉齊齊撐場,謝賢甫到場即引哄動,場面一度混亂!謝賢希望保持低調,呼籲記者先拍攝台上活動。

活動結束後,謝賢大方與婷婷及導演吳家麗合照,並接受訪問,謝賢全程笑晒口,似乎已沒有被掌摑曾江一事影響心情。問到是否特地來撐婷婷?他說:「梗係!唔係撐邊個?話晒係佢部戲。(依家心情點呀?)今日唔講呢啲!(驚唔驚睇鬼片呀?)我?我咪係鬼囉!我成日搞鬼!(婷婷話好驚。)佢係呀!但唔使教,慢慢佢就習慣。」

不過,當提到有關曾江的問題時,謝賢就開始落閘唔願回應。問到《4個小生去旅行》何時有飯局?他說:「睇大家幾時得閒先。(會否約埋曾江?)唔好提依個人!好冇?畀我開心啲!」

鍾意就快D Share啦!