掃呢頁CODE去手機

2015年8月26日 星期三

講毒宣言 [FACE - 431 - 大專校園] MF,



王宗堯:

Hair:Hei@Xenter

Make-up: Aster Pang

Styling:DKNY, Ted Baker

方健儀:

Hair Vincent Yeung@Rvsstyling

Make-up: Katherine Lo

Styling:Ziztar

U人攻略

講毒宣言

今時今日做藝人,淨係出騷跑通告唔夠嘅。要個個認得你,叫得出你個名,夠「毒」都好緊要!講緊嘅「毒」當然唔係對住部電話轉珠嗰種,而係要緊貼 fb、 ig各個社交平台,成日有嘢 update比人睇。

自從「淡定姐」方健儀離開大台同廉署後,又教書又做皮革,幾乎日日 fb都有嘢更新,多 job多到接唔停,仲忙過以前做主播。

同方健儀不遑多讓的王宗堯一樣接 job接到手軟,加上男神撐佔中 po fb唔怕被封殺,想做就做,有樣有諗法,被封為新一代男神是常識吧。男神對才女,梗係最好互問互答

讀書時冇人當我男神!

小時候的王宗堯長得相當趣緻,已經有做男神的 DNA。

方:方健儀 王:王宗堯

方:由細到大都係男神?

王:其實細個唔係特別鍾意讀書,但父母覺得讀上去大學出路會好啲,所以就聽父母話。其實一開始考到男拔萃,但我爸爸係英華仔,身邊好多世伯都係英華仔,自然會覺得英華個校風好好,所以放棄男拔去讀英華。

英華係男校,所以冇分男神唔男神、校草嗰啲嘢,反而每日七點十分大家都知要去牛津道霸場打籃球,通常八點九度先集合,中間後時間就可以打波!不過我就冇入校隊,好多師兄弟都好好波,我知道英華𠵱家嘅校隊更加犀利,母校嘅運動水平一直都保持得好好,不過自問就唔係標青嗰啲!

方:對自己被稱為男神有咩感覺?

王:一開始會好唔慣,𠵱家你叫我「王生」我可能唔識應。對我嚟講,一開始對男神嘅定義係神枱級嘅人,或者一定係好靚仔,係一個遙不可及嘅人物,但後來我覺得我呢個男神嘅定義相對嚟講比較特別,係同其他藝人嘅關係更加 close,大家會做埋同一樣嘢,有同一樣嘅思想,有同一樣嘅口啓,同樣地關心香港呢一個地方,我覺得呢樣嘢嘅象徵意義大過喺神枱上面、遙不可及嘅人物。

雖然工作上經常與靚女有對手戲,不過 Greg自言自己非常專一,對於近日有傳他與𡃁模陳詩雅( Sarah)撻着, Greg就笑言:「認識中,不過係想拍拖!」

方:英國讀書多艷遇?

王:會考已經去了英國讀書,一去到考嘅時候學英文比較難,要學習口音啦,加上要學一啲英國嘅歷史,要花時間去學,不過最後成績都可以,都拎到 C咁上下。

艷遇又冇咩喎,拍拖好難,因為始終佢哋會覺得你係中國人冇咁優越,如果係欖球隊、足球隊,係鬼仔個人又型啲,但我哋讀寄宿學校,全部着一式一樣嘅西裝,但中國人嘅身型比例冇鬼仔咁好睇,所以冇得比,惟有暑假返香港識朋友仔先有機會拍拖,英國真係好少。

大學遺憾冇住 Hall

方健儀除了在母校中大任教外,她亦會替母校擔任各種司儀工作,在 50周年的晚宴上更盛裝出席,高貴大方。

王:最難忘的中大生活是?

方:喺中大最難忘嘅係一種遺憾,係冇得住宿舍。我中學開始住馬鞍山,馬鞍山去中大 15分鐘車程,所以唔合資格住宿舍。不過我都有屈過一次蛇,瞓喺窗台度,但瞓完一晚第朝腰酸骨痛,試過一晚就算。

中大校長沈祖堯一向人氣爆燈,受盡同學歡迎,方健儀都不例外,見到校長都「集郵」先!

王:中大新聞系多男神?

方:要搵個好似王宗堯呢種質素的確難,其他系我唔知,但我嗰年新聞系 70個同學入面,得7個男仔,迎新營每組勉強分到一個男仔,同屆嘅男同學都係書卷氣好重嘅,凡事好難兩全其美,我都唔怕得罪講句,我啲同學讀書好叻嘅,好有才子嘅感覺,靚唔靚仔就見仁見智就算𠵱家去教書,啲學生都話女多男少,呢個係新聞系傳統。

在 2010年 10月 10日方健儀與在 TVB工程部任職的洪楚恒結婚,二人非常恩愛,方健儀更笑言:「我老公當我傻婆。」甜死人!

王:會點形容同老公嘅關係?

方:係好好朋友、良師益友、好好夫妻幾個角色。佢仲喺舊公司(TVB),佢會體會到做傳媒有幾辛苦。因為當時我長期都返夜,老公都唔想我咁辛苦,我就話如果我想跳出嚟,佢都表示支持,由我離開廉署再跳出嚟做自由人,我都有同佢打定底話會比以前生活更加唔穩定,可能冇飯開喎,但佢繼續話唔緊要,最緊要我開心!好彩我同佢嘅想法好一致,例如話我做皮革成日都要通宵,冇時間陪佢,佢都冇反對過,佢話最緊要攞到滿足感,話見到我做到一件產品出嚟時嘅喜悅,好耐都冇見過,所以好慶幸有一個好支持我嘅老公!

撰文:葉浩婷

攝影:崔百祥

鍾意就快D Share啦!