掃呢頁CODE去手機

2015年9月16日 星期三

真空上陣 湛琪清烏身大晒3吋事業線



湛琪清今日真空上陣,佢表示減磅成功可以性感示人,烏身時其豐滿上圍表露無遺!

next 1/1 pre

Jessica笑言係因為細個食得木瓜多,減肥時上圍冇縮水!

next 1/1 pre

佢話自己係真「胸」,係咪真空就大家諗喇!

next 1/1 pre

呢個角度……

next 1/1 pre

仲唔係真空?

next 1/1 pre

而韓君婷(左)笑言生日會邀請晒緋聞男友嚟,逐個問身家!

next 1/1 pre

兩人都喺外國長大,非常啱傾!

next 1/1 pre

藝人韓君婷與湛琪清(Jessica)齊為螳螂展擔任嘉賓,Jessica以低胸露背tube dress上陣,大騷3吋事業線和白滑玉背,相當性感。兩人表示在後台很好傾,因她們都在外國長大,又很喜歡美食,韓君婷謂若遲些有自己的飲食節目,會邀請Jessica做嘉賓,又笑言可以找她們一起拍旅遊特輯,全程不停吃。

Jessica表示最近正學烹飪,家姐說她煮得好吃,她就覺得自己煮甜品比較出色。身材明顯瘦了不少的Jessica被問到瘦了多少?她說:「我依家110磅,對我嚟講好瘦㗎喇。(但上圍仲keep到嘅?)可能係因為我細個時食好多木瓜。(咁有無跌cup?)有少少,係firm咗。(你騷3吋事業線咪代表你事業心重?)係呀,最近我忙啲,日日都有嘢做,好開心。(今日真空上陣?)係呀,係真『胸』呀。(真空即係無着bra?)哦,你哋自己猜啦。我係靠做運動同節食減肥。(瘦咗自信多咗所以可以性感啲?)係,我以前唔敢着呢啲衫,依家有信心着。(減到滿意未?)依家滿意喇,想Keep住咁樣。」

而韓君婷就透露今年生日是中秋節翌日(即28號),她會與家人朋友慶祝,希望可以打邊爐。問到她可會邀請緋聞男友?她笑說:「一次過請晒,到時逐個問身家。(一枱坐唔坐得晒?)要成個ballroom,唔好開心死我媽,佢都嚟應徵,叫我喺手指隙漏個畀佢。(生日無人約你咩?)唔係人約我就要應承,生日應該陪屋企人同朋友,唔係揀男朋友嘅日子。」

鍾意就快D Share啦!