掃呢頁CODE去手機

2015年9月16日 星期三

欣宜痛哭 深責不解母親住家飯心意 欣宜,



小時候,每晚人齊,吃飯前,得向同桌長輩,逐個說「請請」:婆婆食飯,公公食飯,爺爺食飯,嫲嫲食飯,爸爸媽媽食飯……滿桌人頭,熱騰騰的飯和家鄉小菜。後來,婆婆走後,公公也走了,慢慢的,桌邊的人漸次離座,對著冷硬的飯菜,味精很濃,你抬頭問:伙記,俾杯水唔該,然後在fb/ig打卡說:在xx茶餐廳。很懷念媽媽的味道。有多久沒吃了?其實唔記得。

10月10日,回家吃飯日。有食品品牌請來欣宜拍攝宣傳片,長約8分鐘。內容圍繞一對母子,兒子因為工作忙,已有一個月沒回家吃飯。最愛母親弄的鹹魚蒸肉餅。鏡頭另一端,欣宜陪著他的母親到街市張羅,整鹹魚蒸肉餅。買不到靚鹹魚,就整馬蹄蒸豬肉。蒸肉餅跟蒸豬肉,鹹魚變成馬蹄,盡見煮婦精巧心思。呀…好想食。

導演安排母與子各處一室,各自陳述關於味道的心事。同事將母親烹調的馬蹄蒸豬肉送進會議室,兒子沒懷疑菜從哪裡來嗎?猶自吃得津津有味。另一邊,欣宜陪著兒子的媽,在螢幕前看著兒子的食相,忽然掩臉哭:「我都好想食媽咪煮嘅……」

影片接下去,兒子的同事捧著母親的巧手佳餚,欣宜也陪著他的媽進來。母子由食物「相認」。

欣宜從小就吃慣了母親和外婆的巧手,珍饈百味,尋常小菜,欣宜吃得胖胖白白。她也曾說,小時候吉品鮑魚切片當零食,有時暫居演唱會之父張耀榮的家,欣宜會老實不客氣說:「Uncle張唔使咁客氣,你求其俾啲鮑魚蟹黃翅我食就得喇。」

自白中,欣宜說最愛母親弄的煎蝦碌:「媽咪嘅整法係會將蝦頭嘅尖位剪咗去,咁隻蝦就會變成圓碌碌……」可是已經吃不回。

說著說著,一張紙巾已不夠用:「細個嘅時候覺得……媽咪好煩呀,又叫我返屋企食飯,我同啲friend玩呀嘛……咁但係原來大個咗,做嘢開始辛苦嘅時候,係真係會好掛住屋企。珍惜擁有嘅機會,同屋企人食飯。」此時戲劇性的場面再度出現,雪菜黃魚大湯,鹹雞肉,煎蝦碌,和菜飯一一端上來。欣宜哽咽道:「做乜嘢呀你哋……」原來這些都曾是外婆和母親常為她弄的家鄉小菜。

欣宜看著同事像變魔術那樣把各種菜式變出來,掩住了嘴巴:「呢個……婆婆以前成日煮呢個0架……」筷子端正放在碗上,欣宜更是哭不住了:「多謝你哋……我唔得喇我唔得喇……」擁著同事哭,半晌才說:「我又想食嘢喇0依家……。」

片段尾聲,欣宜說:「屋企飯真係最好食。同埋,珍惜眼前人。我哋成日會諗,我哋冇啲乜嘢,爭啲乜嘢,但我哋成日忘記去感恩同埋珍惜,已經有嘅嘢,譬如係一餐好簡單嘅,喺屋企食嘅一餐飯。唉呀好攰呀,唔約食飯喇,但可能當你想約嘅時候,已經約唔到。」

「可能我都要…多啲搵我爹哋。」

混和了淚水鹹味的上海小菜,還是一樣好吃。

影片連結: http://bit.ly/1USGPle

鍾意就快D Share啦!