掃呢頁CODE去手機

2015年9月2日 星期三

愛回家  8年情玩完 情傷鍾嘉欣怕抑鬱復發 [FACE - 432] 嘉欣,李嘉欣,愛.回家,愛回家,MF,鍾嘉欣



急 call姊妹

又靚又 nice的鍾嘉欣,同好姊妹行街都十指緊扣。

真面目

愛回家  8年情玩完 情傷鍾嘉欣怕抑鬱復發

乖乖女鍾嘉欣入行 11年,緋聞少到冇人有,自從 07年同伍允龍拍拖後更加絕緣。

可惜 8年情始終要完,有傳陳展鵬介入「鍾伍戀」做第三者,又傳嘉欣因受男友拖累而被公司雪藏,甚至指嘉欣嫌棄伍允龍撈極唔起決定分手。早前伍允龍終於公開將嘉欣降呢,由「好朋友」變「朋友」,仲話好耐冇聯絡。

8年感情話完就完,嘉欣近日情緒低落,日日做「阿愁」,隨時令好轉多年的抑鬱復發。好在嘉欣人緣好大把朋友,週日( 30日)唔使開工,即急 call姊妹陪散心,暫時忘記甩拖痛苦。 31歲嘉欣有錢有樓有樣有身材,仲有好姊妹,冇仔都唔使愁喎!

外型背景都好襯,可惜鍾嘉欣同伍允龍的 8年感情都係冇得掹。

鍾嘉欣 07年同伍允龍拍拖,本來愈愛愈高調,伍允龍公開入後台撐女友開騷,而嘉欣上年亦唔避嫌現身支持男友主演的電影首映。可惜近日 8年情有變,兩人先後表示好耐冇聯絡,分手分得乾乾淨淨。

全程拖到實

週日( 30日),嘉欣同一名打扮入時的中女現身中環 ifc,一見記者嚇到傻笑又合十的嘉欣,被問到同伍允龍的感情時,禮拜地封口唔答,仲求記者收工唔好再跟佢。

行去超市濕平時,嘉欣與好姊妹全程十指緊扣拖到實,沿途更不斷講嘢,似乎好多心事不吐不快,而女友人亦相當有耐性,留心聽嘉欣訴苦。極速掃完大袋食物,嘉欣與友人坐七人車返回將軍澳寓所邊食邊傾,臨走前嘉欣再三問記者係咪唔會再跟佢,神情緊張,與以往任影唔嬲的大方態度有明顯分別。

傾唔停

行完超市,呢對好姊妹繼續拖到實行街。

掃超市

有好友陪住特別好胃口,嘉欣望住啲食物眼都唔眨,最後掃咗一大袋走!

同朋友掃貨前,嘉欣先同李思捷出席活動,但在台上冇厘神氣,似乎仍受情傷困擾。

搭𨋢都要拖實, friend到呢!

忽傳有新歡

有傳嘉欣同內地演員丁野拍《哪吒與楊戟》時撻着,但據知兩人只係朋友。網上圖片

其實嘉欣一直唔擅於處理壓力,曾經因壓力太大狂爆瘡同影響經期,去年更自爆曾患抑鬱,「選完華姐拍《皆大歡喜》,乜都唔識好大壓力,又唔敢同人講,更加唔敢同身邊人傾,所以嗰陣一返到屋企就喊!」

自少受盡家人保護愛錫的嘉欣心靈脆弱,近日忙住拍新劇《警犬巴打》,又要為分手及撻着大陸「新歡」丁野解話,公私兩忙。壓力瀕臨爆煲邊緣,最親的父母兄姊又身在加拿大,未能即時開解愁爆嘉欣。遠水不能救近火,好在仲有好姊妹隨傳隨到做水泡咋!

懶煎 pang累全家

諗開縮數的大台,原本打算搵鍾嘉欣、伍允龍同陳展鵬開新劇《城寨英雄》,明擺呢段三角戀上枱,點知嘉欣唔肯就範,最後胡定欣執二攤頂上。

監製最初安排伍允龍、陳展鵬及袁偉豪齊齊於劇中騷肌,袁偉豪更日夜喪操,希望以最 fit狀態見人。弊在煎 pang根本冇心機做 gym,搞咗一排身形都冇進展。監製為免脹爆煎 pang唔夠配角袁偉豪搶鏡,最後決定改劇本,全世界都唔使露!袁偉豪呢鋪真係俾鵬哥累死喇!

一身肌肉嘅伍允龍今次冇得騷肌

早前被笑整容整到豬頭咁嘅煎 pang(圖中),因為懶郁唔肯操肌,搞到全世界陪佢唔露!

袁偉豪以為可以狂騷肌,開拍前喪做 gym練大隻,仲話「機會只係留俾有準備的人」,信心爆棚!

結果冇得露,仲要包到上頸。

採訪、撰文:娛樂組

攝影:娛樂突發組

鍾意就快D Share啦!