掃呢頁CODE去手機

2015年9月2日 星期三

陳瀅亂泊車 當阿 Sir冇到? [FACE - 432] 陳瀅,MF,



陳瀅壞習慣周街亂泊車,終於俾阿 Sir警告揸走,冇抄牌,不過𤓓啲囉!

全知言

陳瀅亂泊車 當阿 Sir冇到?

多人話女人揸車好危險,全知言唔肯定,不過陳瀅亂泊車就似乎係佢習慣。

早前全知言已經見過佢將部 400萬 Audi周街泊,事隔幾日,陳瀅揸車落尖沙咀就當住阿 Sir面前停咗喺黃線,當時兩位阿 Sir好好人,只係口頭警告要佢開走部車,咁陳瀅就惟有面懞懞咁開車點知轉頭 1個鐘頭都無,陳瀅去咗銅鑼灣買 cake,可能喺加拿大返嚟仲未識香港路面規則啦,居然停正喺雙黃線喎!出門口時仲笑笑口對住全知言揮手,真係俾佢激死!

之後陳瀅過咗海去買餅,部車又喺雙黃照泊,全知言懷疑佢一個月收幾多張告票!

陳瀅貴為富家女,約朋友食飯都要去圓方。

即時報料

有料、有相、有片即刻 send?

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!