掃呢頁CODE去手機

2015年9月6日 星期日

傳朱慧珊離ATV 蔡國威驚訝:佢係亞視icon 亞視,ATV,蔡國威,朱慧珊,



蔡國威為朱慧珊傳離開ATV一事感到驚訝! 

next 1/1 pre

藝人蔡國威(威仔)剛在亞視重新出發,以新合約形式繼續與亞視並肩作戰,惟其有份主持的節目《開門見「珊」》在未出街之前已傳來噩耗。有傳節目的主要主持人朱慧珊將不再與亞視續約,令節目恐胎死腹中。而威仔稱在記者提問之下才得知朱慧珊不再續約的消息,亦直認最近與慧珊較少聯絡,對此消息大感驚訝和可惜,說:「因為佢(朱慧珊)係亞視嘅icon,同佢合作過好多次,佢教識咗我好多嘢,係一個好好嘅前輩。至於《開門見「珊」》其實都係節目部一直構思嘅計劃,但有好多原因令到一直未出街,個節目名都係用咗佢個『珊』。如果珊姐(朱慧珊)真係唔繼續嘅話,可能好多嘢都要改,如果要連個名都改埋就會浪費咗好多已經制造咗嘅道具。」而威仔最近亦未敢打擾好友兼前輩的朱慧珊,明白她正在為合約而煩惱,寄語即使她真的要離開,威仔仍然期待日後能再有機會合作。

鍾意就快D Share啦!