掃呢頁CODE去手機

2015年9月27日 星期日

李司棋離婚最痛:女兒要求跟爸爸 李司棋,



李司棋(左圖)經歷兩段婚姻失敗,坦言最傷心係當初離婚時女兒要求跟爸爸!

next 1/1 pre

李司棋(左)同黎燕珊暢談兩段失敗嘅婚姻。

next 1/1 pre

不過多年後,李司棋同女兒重修舊好,有傾有講。

next 1/1 pre

李司棋講番第一次離婚時,係喺女兒口中得知當時丈夫有第三者。

next 1/1 pre

而第二次離婚係因為同前夫性格不合。

next 1/1 pre

黎燕珊(左)、黎燕珊

next 1/1 pre

黎燕珊

next 1/1 pre

前亞姐黎燕珊主持的有線節目《往事‧並不如煙》加開第二輯,她日前邀得李司棋分享兩度婚姻失敗的經歷。

因第三者介入

談及第一段維持了18年婚姻,李司棋當年因移民多倫多,而與留港工作的丈夫及女兒分隔兩地,後來丈夫因有第三者而離婚,是她無意間從女兒口中得知:「我有次返香港返到屋企,發現衣櫃有新衫,囡囡話係姑姐買畀佢,當時都有啲懷疑但都冇追問,後來囡囡再同我妹妹講,爸爸有個紅顏知己,我先知道出現咗第三者。」而最令她傷心的是離婚時女兒主動要求跟爸爸:「當時我坐移民監,囡囡同爸爸喺香港,我哋相處時間少,加上我對阿女管教一直比較嚴,所以小朋友好正常想跟爸爸。」

母女重建關係

後來女兒逐漸長大,二人才慢慢重建關係:「我同阿女兩個人性格好相似,只要覺得有問題或對方有錯,都直接向對方講。例如佢第一段婚姻有問題,佢對我講老公搬咗嘢走,我問佢係咪有事,佢都會同我傾。」

第二任丈夫保持好友關係

談及第二段婚姻,李司棋在婚後卻很快便主動提出離婚,只因二人個性相差甚遠,但離婚後,二人依然保持好友關係,她說:「其實佢係一個好人,但我哋只適合做好好嘅朋友,當聽到佢因病過身,實在覺得好可惜。」

鍾意就快D Share啦!