掃呢頁CODE去手機

2015年9月1日 星期二

女星公開素顏樣 網民質疑韓可露:只執過鼻? 韓可露,

女星公開素顏樣 網民質疑韓可露:只執過鼻?



其他影片:>>






女星公開素顏樣 網民質疑韓可露:只執過鼻?

現年23歲嘅韓劇《不要戀愛要結婚》女星韓可露,近日拍攝《真的漢

子》女兵特輯第三期,並於節目中公開素顏,因為清秀嘅外貌而引起關注,同時被網民翻炒佢曾自認整容一事。

於前日播出嘅節目中,一眾女星於入兵營第一天就要接受身體檢查、體力檢驗等各種測試,而新兵入伍就當然無得化妝要以素顏示人,只得23歲嘅韓可露當然冇有怕,即使素顏都一樣咁靚,令觀眾印象深刻,同時被人翻炒佢整容一事。

韓可露曾於綜藝節目《Happy Together 3》中表示:「(我個)鼻唔係真嘅。以前接受訪問時曾講過自己前額、雙眼皮、下巴都做過手術,成塊臉都執過。我喺入咗公司之後先做手術,本來覺得話自己成個樣都執過咁講會好有趣,但係依家有啲後悔,其實我只有鼻係做過手術。」不過有網民就質疑:「真係只執過個鼻?」但仍有網民大讚韓可露夠坦白。

鍾意就快D Share啦!