掃呢頁CODE去手機

2015年9月1日 星期二

周麗淇主動提分手 學王菲講「保重」暗示情斷 王菲,周麗淇



【甩拖三個月】周麗淇主動提分手 學王菲講「保重」暗示情斷

2015-09-01 15:25:00



據知,兩人分手原因係聚少離多。

「謝謝你的祝福!希望你一切安好!保重!」周麗淇咁樣隔空同拍拖兩年嘅男友徐正曦講。

類似例句,見諸2013年9月,王菲突然於微博寫呢句:「這一世,夫妻緣盡至此,我還好,你也保重。」暗示同李亞鵬離婚。

周麗淇同王菲兩句句子pattern、用字語氣,都相當似,同樣由女方開腔在先,好一句「保重」,已經講得好明:緣份已盡。本報收到消息,周麗淇同細佢六年嘅內地男星徐正曦,早於三個月前已和平分手,兩年情玩完。

分手一事本來冇人知,係因為徐正曦於上月30日、即周麗淇36歲生日當天,於微博貼咗四張周麗淇單人相,寫住Happy Birthday。呢輯相似係兩人拍拖未幾、齊齊去比華利山慶祝周麗淇34歲生日嘅相。(新聞連結: http://bit.ly/1htDhsP )徐正曦前日貼完句呢輯相,跟住周麗淇即於微博貼出「保重」呢句嘢作回覆,明示情已逝。

據知,兩人分手原因係聚少離多,周麗淇喺北京開劇,徐正曦在浙江橫店,成日見唔到,好易就嗌交。嗌得多自然傷感情,結果三個月前,由女方提出分手。周麗淇接受《蘋果》訪問時,被問及是否已分手?佢話:「我唔講喇,多謝關心。」未有否認。至於一手撮合兩人拍劇集《衛子夫》、因而撻着嘅劉家豪,接受本報訪問時,就完全唔知兩人已分開。

已經三十有六嘅周麗淇,決斷斬情絲,一來係唔想再拖,二來佢都想專心事業、搏多幾年,呢兩年主力攻打內地市場,依家忙緊新劇《臥底》,仲簽埋內地經理人,全心搏殺,自是不想在感情事上再拖拖拉拉。分手,亦屬正常。

周麗淇嘅經理人周先生接受本報訪問就表示:「Niki現在很努力工作,她會把握時間,勤力工作的了;感情事我一向不過問,我覺得她會懂得處理。」據知周麗淇其實一直不乏追求者,但應該未揀定,難怪正日生日都只係由劇組同佢慶祝喇。



經理人周先生話:「Niki現在很努力工作。」(微博圖片)



呢句說話,明示情已逝。(微博圖片)



王菲當年都係一句保重。(微博圖片)



周麗淇話今年生日喺工作中度過。(微博圖片)



(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!