掃呢頁CODE去手機

2015年9月29日 星期二

驚現「硬塊」 周秀娜誤以為患乳癌 癌,周秀娜,



周秀娜誤以為患乳癌!

next 1/1 pre

真係嚇餐飽呀!原來係脂肪嚟嘅~

next 1/1 pre

周秀娜前排健康出現問題,而最後檢查完發現係免疫系統問題。

next 1/1 pre

周秀娜以女神LOOK出席活動!

next 1/1 pre

周秀娜(左)與鄭欣宜合照!

next 1/1 pre

「性感女神」周秀娜(Chrissie)出席關注乳癌運動,表示工作太過繁忙,身體略感到不適,故早前特意作全身婦女檢查:「前排健康出現問題,最後檢查完發現係免疫系統問題。(平日有冇自我檢查防止乳癌?)會!問過醫生正確檢查方法,例如按邊一個位同手法。」Chrissie指早前自我檢查乳房時,摸到有類似「硬塊」的物體,立即向醫生查詢:「好彩冇嘢,可以安心,發覺係脂肪嚟,如果走來走去就比較擔心,個個其實都要注意。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!