網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月13日 星期日

魔術師赤裸裸殺到 港女囉囉攣等睇騷 政治時事,





其他影片:>>






三年前,呢班無上裝大隻男嘅出現,令中環平日端正嘅女士大失常態,尖叫狂呼聲此起彼落,齋睇手都知佢哋興奮。如果佢哋變埋魔術嘅話,唔知女士們會唔會即場缺氧暈低呢?

早前中環又再出現呢批無上裝型男,女士們久等三年,知道機不可失,立即上前睇吓咩事,順手梗係自拍啦,其實呢個係魔術表演嘅宣傳技倆。

傳統嘅魔術雖然話變化好多,成功嘅話會引嚟掌聲,之不過你見啦,移形換影都出埋,掌聲係有,不過大家似乎睇慣晒喇。

嚟自澳洲嘅兩名魔術師,其實以前都喺布里斯班有搞街頭魔術,舊年開始殺咗條血路出嚟,赤裸裸咁表演魔術,連訪問都全裸,可能你會問,有無咁嘅必要呢?

不過你諗吓,傳統魔術著晒長袖衫,你硬係要覺得佢將啲道具收埋喺衫度,咁但係如果真係一絲不掛,又真係幾有GIMMICK嘅。

呢個SHOW,下星期就嚟到演藝學院,保證正面全裸,唔知到時睇得邊樣,究竟睇魔術定係睇…不如俾大家睇吓,睇吓你哋對眼望邊度?
鍾意就快D Share啦!