掃呢頁CODE去手機

2015年10月21日 星期三

全智賢懷孕7個月密密搵銀 月尾終於肯停工 全智賢,



【韓流】全智賢懷孕7個月密密搵銀 月尾終於肯停工

2015-10-21 11:29:00



陀B近7個月嘅全智賢,月尾完成最後工作後終於肯停工待產。

現年33歲嘅韓國女神全智賢,目前已懷孕7個月,不過女神陀B後未有全面停工,不時為代言品牌及雜誌影新相,而上星期二時佢仲大住肚咁踩高踭鞋出席公開活動,不過全智賢方面就表示女神將於月尾完成所有活動後正式停工,為明年初生B做準備。

噚日,相關人士表示全智賢將於29日參加喺首爾國立劇院舉行嘅大韓民國大眾文化藝術頒獎典禮,又話本來因為全智賢懷孕,要邀請佢好唔容易,不過最近全智賢都確定會參加呢個頒獎典禮。

而全智賢所屬事務所就回應:「全智賢非常有責任感,佢唔希望因私事而對活動日程帶來影響,而佢將出席於29日舉行嘅韓國大眾文化藝術獎頒獎典禮,因該活動意義重大,所以決定出席,而結束當日活動後佢會暫停所有工作,專心待產。」



全智賢上星期仲踩住高踭鞋出席公開活動。



鍾意就快D Share啦!