掃呢頁CODE去手機

2015年10月21日 星期三

陳慧嫻:陳慧嫻被爆翻唱經典歌似「就快斷氣」 陳慧嫻,



陳慧嫻日前於香港藝術中心壽臣劇院舉行新碟聽賞會!

next 1/1 pre

陳慧嫻首次喺現場演繹全新編曲嘅經典歌,而佢都認有難度!

next 1/1 pre

陳慧嫻仲邀請咗一眾業內專業人士同Hifi友到場搶先聽!

next 1/1 pre

陳慧嫻

next 1/1 pre

大合照!

next 1/1 pre

歌手陳慧嫻將於下月19日推出全新廣東專輯《Evolve》,日前她於香港藝術中心壽臣劇院舉行新碟聽賞會,率先邀請一眾業內專業人士和Hifi友搶先聽。試聽會以網上直播的形式舉行,慧嫻以首支派台作品《Joe Le Taxi》為聽賞會揭開序幕,接着她一口氣唱出新碟另外幾首歌曲,包括《飄雪》和《傻女》等重新改編的舊曲。

對於首次現場演繹全新編曲的經典歌,慧嫻自言有難度,亦花了不少功夫和時間跟樂隊配合,當晚她更舉起歌詞簿向觀眾展示她在歌詞上記錄下來的筆記,說:「呢啲歌我都唱咗好多年,原本嘅版本已經入晒腦,現場演繹更加不容有失,所以我一定要記清楚,就算係網上直播,如果我唱錯咗我都會叫停再嚟過。」全場觀眾即拍爛手掌!

之後司儀邀請專輯監製Joseph Ip(葉廣權)和Hifi德(劉賢德)上台分享新碟製作過程、編曲意念及錄音過程等趣事,期間又邀請為《痴情意外》重新編曲的鄺祖德席上台分享。談到專輯錄音過程,慧嫻表示每次入錄音室都要花時間重新揣摩新編曲和唱法,Joseph笑說有些歌曲慧嫻用氣聲錄就好似快斷氣般,埸面搞笑。而講到《歸來吧》的編曲注入很多新元素,Hifi德都謂這首歌將會是Hifi界的新突破。

鍾意就快D Share啦!