網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月4日 星期日

熱愛中國文化 曉積文踩場睇粵劇讚精彩



曉積文真係好鍾意Chinese Culture呀!

next 1/1 pre

曉積文潛入油麻地戲院睇粵劇,開心到四萬咁口。

next 1/1 pre

曉積文睇完粵劇,即刻撰文大讚Fascinating同Great。

next 1/1 pre

曉積文好萌,做個專訪都七情上面。

next 1/1 pre

曉積文舞火龍時雖然畀啲煙薰到標眼水,但依然好興奮。

next 1/1 pre

阮德鏘

next 1/1 pre

《雙龍丹鳳霸皇都》劇照

next 1/1 pre

荷里活巨星「狼人」曉積文(Hugh Jackman)日前來港宣傳新片《小飛俠:魔幻始源》(Pan),熱愛中國文化的他,早前獲安排參與在大坑舉行、有逾百年歷史的傳統習俗舞火龍,自然相當興奮。

一直醉心歌劇的曉積文,就連被列為聯合國人類非物質文化遺產的粵劇也一樣熱愛,早前更「落區」到油麻地戲院欣賞粵劇《雙龍丹鳳霸皇都》。當日一身便服現身戲院的曉積文,看過粵劇後親筆寫下觀後感:「Fascinating and great performance. Thank you very much.)」表示嘆為觀止及演出精彩。

曉積文接受《東網》專訪時,坦言對中國傳統文化深感興趣,並揚言會睇粵劇,想不到他訪問後果然坐言起行。其實曉積文一向熱愛舞台劇,曾多次演出舞台劇及音樂劇,之前在音樂劇改編的電影《孤星淚》(Les Miserables)中開金口並獲一致讚賞。

有份參演《雙》劇的資深粵劇演員阮兆輝之子阮德鏘,接受《東網》電話訪問時,表示演出後才知有巨星駕臨觀賞:「做戲嗰時台下漆黑一片睇唔到觀眾,依家先聽到人講,如果知,就帶佢(曉積文)入後台參觀。(覺得點?)開心嘅,希望多啲人留意到呢樣中國文化,歡迎佢下次再嚟睇戲。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!