掃呢頁CODE去手機

2015年11月16日 星期一

嘉玲冇搵之之:唔係Best Friend :),之之,劉嘉玲,嘉玲,關之琳,



嘉玲冇搵之之:唔係Best Friend



其他影片:>>






嘉玲冇搵之之:唔係Best Friend

保良局主席朱李月華的30歲兒子朱俊浩,昨日迎娶拍拖9年的26歲室內設計師女友羅之琦,昨在灣仔會展筵開150席,現場佈置成愛麗斯夢遊仙境一樣,非常浪漫。劉嘉玲、呂良偉夫婦、四太梁安琪、袁詠儀、何超瓊、向華強夫婦、港姐麥明詩、諸葛紫岐和老公薛嘉麟等都畀面到賀。



■嘉玲昨晚直言與關之琳唔係best friend。

「佢唔開心敏感咗」

劉嘉玲到場,即被記者追問跟關之琳前夫陳泰銘行山事件,她說:「今日先同唔同嘅人行山,我點會有唔開心。佢(關之琳)可能真係感情上唔開心,所以敏感咗,我哋冇聯絡,我同陳生有聯絡,叫佢快啲出嚟講清楚,唔想傷害大家。」嘉玲表示會待事件丟淡才找之之,到底兩女可是好朋友?嘉玲竟說:「我都唔知佢結婚離婚,都唔係咁best friend。」

同場楊小娟卻力撐之之:「佢唔開心一定有,我諗行山件事係誤會,之之講唔顧感受,可能講佢老公。」楊小娟認同男人愛女人要企出來講。



■之之曾指嘉玲與其前夫陳泰銘行山,係「冇諗人感受」。資料圖片

此外,一對新人期待三年抱五,昨晚的豪華婚宴埋單幾多錢?朱俊浩笑言:「問媽咪,我冇可能埋到呢張單。」恨抱孫的朱太說:「生五個,總之快交好消息。」

採訪:羅慧敏

攝影:陳俊強



■鄺美雲右手戴上超巨型藍寶石現身。



■朱李月華(左)昨娶新抱,筵開150席。

鍾意就快D Share啦!