掃呢頁CODE去手機

2015年11月27日 星期五

羅霖寫定平安紙:三個平均分唔會偏心 __,羅霖,

羅霖錢財身外物,已經諗定點寫平安紙,話三個仔仔平均分。 next 1/1 pre 羅霖着到靚一靚出活動。 next 1/1 pre 羅霖話今日身上嘅珠寶價值逾七位數字。 next 1/1 pre 羅霖覺得儲錢買樓最實際。 next 1/1 pre ...


羅霖錢財身外物,已經諗定點寫平安紙,話三個仔仔平均分。

next 1/1 pre

羅霖着到靚一靚出活動。

next 1/1 pre

羅霖話今日身上嘅珠寶價值逾七位數字。

next 1/1 pre

羅霖覺得儲錢買樓最實際。

next 1/1 pre

羅霖出席《2015珠寶小姐總決賽》擔任評判,打扮性感的她表示:「好開心可以做評判,自己好鍾意睇靚人,喺街度都會睇,男女我都睇。我嘅評審準則都係美貌、智慧同身材為主。我都想修讀珠寶鑑證,對珠寶設計有興趣,或者第時退咗休就去讀,可以設計珠寶首飾畀自己同畀人戴。今晚我戴嘅珠寶係由大會提供,價值逾七位數字。」

「實際啲儲錢買樓」

問到羅霖有沒有收藏珠寶?她表示:「我多數收藏錶多啲,同埋翡翠玉器,珠寶太貴喇,欣賞啦,都係實際啲儲錢買樓。啲咁名貴嘅珠寶都係放喺保險箱,好嘥,好少機會戴,又驚戴過出嚟啲人會認得,唔可以再戴,好似着衫咁淨係着一次。我做呢行好好,可以有機會戴到啲咁靚咁名貴嘅珠寶。自己買就會買啲保守啲同襟興啲嘅款式,最貴係七位數字嘅鑽飾。我覺得翡翠玉器好值得收藏,因為真係愈來愈少,升值潛力比較大,反而鑽石都仲有,不過都唔會買啲太貴嘅。(投資翡翠玉器?)唔係,係我媽咪鍾意影響到我都鍾意啫。」

諗定點寫平安紙

問到會不會將珍藏留給仔仔和新抱?羅霖表示:「會呀,我全部嘢都會留畀我三個仔同新抱,包括我啲名牌手袋,我保存得好好㗎。錢財身外物,又帶唔走,會畀佢哋三個平均分,唔會偏心。我連平安紙都諗咗點寫,呢個係新潮嘅做法,唔係有咩事我啲仔拎唔到我啲錢,我依家已經同律師講定,未雨綢繆。」



鍾意就快D Share啦!