掃呢頁CODE去手機

2015年11月27日 星期五

一家人去沖繩 郭可盈爆:熊黛林都會去 __,郭可盈,熊黛林,

郭可盈話一家人計劃咗去沖繩好耐,今次終於齊人,仲爆話Lynn(綠圈)都會一齊去。 next 1/1 pre 不過林文龍有工作在身都去唔到沖繩旅行。 next 1/1 pre 郭可盈話其實平時都有好多飯局,都有邀請阿Lynn,過時過節都會一齊食飯。 next 1/1 pre 郭可盈仲大讚Lynn個人好乖巧 ...


郭可盈話一家人計劃咗去沖繩好耐,今次終於齊人,仲爆話Lynn(綠圈)都會一齊去。

next 1/1 pre

不過林文龍有工作在身都去唔到沖繩旅行。

next 1/1 pre

郭可盈話其實平時都有好多飯局,都有邀請阿Lynn,過時過節都會一齊食飯。

next 1/1 pre

郭可盈仲大讚Lynn個人好乖巧,善解人事,生活健康。

next 1/1 pre

郭可盈同呂良偉講緊咩呢?

next 1/1 pre

企定影番張合照先喇!

next 1/1 pre

熊黛林 (資料圖片)

next 1/1 pre

郭可頌(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人郭可盈與丈夫林文龍出席保良局慈善晚宴,談及有傳名模熊黛林(Lynn)與胞弟郭可頌12月將在沖繩拉埋天窗,恭喜她將榮升姑奶,她表示:「唔係咩秘婚,一家人計劃呢個旅行好耐,講咗幾年,但大家都好難夾時間,今次齊先可以完成到。(Lynn會去?)會,不過文龍有工作在身都去唔到。(咁細佬係咪即係結婚?)唔係住,如果有喜事,我諗阿Lynn都會同大家公布。」

讚Lynn好乖巧

問到對Lynn的評價?她說:「佢個人好乖巧,善解人事,生活健康。(你畀幾多分?)好高分,我畀幾多分唔重要,最重要係我細佬畀幾多分。(第一次一齊去旅行?)其實平時都有好多飯局,都有邀請阿Lynn,過時過節都會一齊食飯。(有冇催生bb?)咁快跳步驟,婚都未結,順其自然啦,搵到對的人最重要。(你睇好?)睇好,好男仔好女仔,啱嘅人一齊經營一段感情係喜事。(有冇教御夫術?)唔使御夫,做好自己就會多人錫。」在旁的文龍說:「Yes!」

生日跟家人慶祝

明日生日的郭可盈透露會跟家人一起慶祝:「齊人最開心。(同埋阿Lynn?)係呀,佢有時間就會到。(當佢係家庭一份子?)總之開心。」問到會否復出拍劇?她說:「睇緣分啦,依家係囡囡珍貴時間,我想有美好嘅回憶,睇吓有咩吸引嘅劇本同對手先喇!」而文龍亦說:「好難搵到比囡囡更吸引嘅嘢。」郭可盈又甜蜜謂:「你囉!」十分恩愛。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,除咗有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持,仲有好多星級參賽者,最新一集有陳瀅跟Fred夾擊自信爆棚的郭奕芯,郭奕芯𢱑爆頭努力搶答,快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!