掃呢頁CODE去手機

2015年11月11日 星期三

DSE過 100分 港大醫科 Band唱到中環 [FACE - 442 - 大專校園] MF,



咪以為啲網上留言係打手,採訪當日 Central Corner即席喺港大學生會門口表演,吸引唔少學生現場圍觀兼拍片,絕對係真粉絲!

U Spy

DSE過 100分 港大醫科 Band唱到中環

上週六( 7日) Spy咁啱喺中環食完飯,途經服務品牌 GAP門口聽到有隊 4人 band唱周杰倫嘅〈不能說的秘密〉。一 search佢哋 ig「 The Central Corner」,見到 4個有 3個都係港大醫科生,另一位就係理大護理學士, Spy當然唔會放過大好機會,趁休息約佢哋做訪問!

幾位成員 DSE加埋過百分,科科 5*走唔甩,見佢哋咁好成績,原來佢哋喺中環「擺檔」已經有 1年多,初初因為聖誕冇嘢做所以揀咗人流多又近港大嘅中環 busking,加上佢哋專唱一啲港人熟悉嘅流行情歌,所以好快已經儲落一大班 fans逢星期六出現聽佢哋 jam歌。

讀醫嘅學生一向俾人感覺官仔骨骨,要全天候咪書型,好難兼顧其他興趣, keyboard手 Thomas即刻反駁:「醫科生絕對唔係想像中咁忙,玩得一樣嘢,就預咗另一樣會有犧牲㗎最緊要識得分配時間。好似我哋住 hall咁,同 hallmates玩少啲,睇少場戲,唱少次 K,一至五都做好功課溫晒書,咪夜晚拎一、兩個鐘玩音樂,有幾難抽時間?事在人為啫!」有樣有才華兼讀港大神科嘅單身醫學士,會唔會飛來艷遇?「拍戲咩?艷遇!不過好多網上留言同 inbox話我哋唱得好好聽,又打氣叫繼續加油,而且有唔同嘅 busking隊伍會邀請我哋一齊玩,有人認同好開心!」

冇人唔識

Central Corner喺校內無人不識,上年嘅港大歌唱比賽佢哋就憑住一曲 OneRepublic嘅〈 Counting Stars〉贏得冠軍。

GAP外公演

Central Corner每逢星期六晚大約 8、 9點就會喺戲院里交界處「擺檔」, Thomas話:「可能講戲院里冇人知係邊到,一講服裝品牌 GAP旗艦店門口就應該好多人都識,港鐵站 D2出口最近,得閒可以嚟支持我哋!」

上堂唱〈小幸運〉

雖然每隊 band busking通常自己做埋苦力將啲樂器搬嚟搬去,不過 Thomas佢哋個 hall同港大主校園有成 30分鐘路程,又要搬上搬落,認真辛苦。

港大出發

雖然每隊 band busking通常自己做埋苦力將啲樂器搬嚟搬去,不過 Thomas佢哋個 hall同港大主校園有成 30分鐘路程,又要搬上搬落,認真辛苦。

撰文: U Spy

攝影:林迅景

鍾意就快D Share啦!