掃呢頁CODE去手機

2015年12月14日 星期一

台慶2015:韋家雄拎男配場面勁感人:我喺TVB 20年 __,TVB,

韋家雄上台時即多謝秋生、珍姐同埋戚其義。next1/1pre韋家雄多謝TVB喺佢離開後,仲畀佢返到TVB拍劇。next1/1pre眾人上前抱韋家雄,並送上祝賀。next1/1pre韋家雄上台發表感言。next1/1pre韋家雄多謝TVB同大家支持。next1/1pre恭喜!韋家雄next1/1pre睇下!韋家雄有咁多人上前恭喜佢。next1/1pre就知韋家雄人緣幾好啦!next1/1pre韋家雄 ...


韋家雄上台時即多謝秋生、珍姐同埋戚其義。next1/1pre韋家雄多謝TVB喺佢離開後,仲畀佢返到TVB拍劇。next1/1pre眾人上前抱韋家雄,並送上祝賀。next1/1pre韋家雄上台發表感言。next1/1pre韋家雄多謝TVB同大家支持。next1/1pre恭喜!韋家雄next1/1pre睇下!韋家雄有咁多人上前恭喜佢。next1/1pre就知韋家雄人緣幾好next1/1pre韋家雄 ...


韋家雄上台時即多謝秋生、珍姐同埋戚其義。

next 1/1 pre

韋家雄多謝TVB喺佢離開後,仲畀佢返到TVB拍劇。

next 1/1 pre

眾人上前抱韋家雄,並送上祝賀。

next 1/1 pre

韋家雄上台發表感言。

next 1/1 pre

韋家雄多謝TVB同大家支持。

next 1/1 pre

恭喜!韋家雄

next 1/1 pre

睇下!韋家雄有咁多人上前恭喜佢。

next 1/1 pre

就知韋家雄人緣幾好

next 1/1 pre

韋家雄(左)、黃智賢

next 1/1 pre

當許紹雄宣布韋家雄拎男配時,全場藝人陷入興奮狀態,全部逐一上前與他擁抱及握手,當中以張繼聰表現最興奮,場面相當感人。

家雄上台領獎時不徐不疾表示:「秋生哥一句說話改寫咗我命運,多謝佢。多謝監製,搵我做秋生哥得力助手。仲多謝咁多位導演、每個用過我嘅監製,珍姐同埋戚其義,我喺TVB二十年,係兩個十年,因為我離開過。係佢哋畀番我返嚟,如果唔係我攞唔到呢個獎,多謝TVB。」韋家雄說畢後,雖然鄭裕玲已經主持緊第二個環節,但現場依然係歡呼聲不絕。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!