掃呢頁CODE去手機

2015年12月4日 星期五

【愛會讓人勇敢】密密做檢查 46歲伊能靜暗示造人成功? __,伊能靜,

46歲嘅伊能靜,同細佢10歲嘅大陸男星秦昊,今年3月結婚,伊能靜做小女人,處處以老公旨意而行,甚至願意做高齡產婦。講明ready生B嘅伊能靜,今年8月做埋抽血檢查,仲撰文抒發自己拚命想懷孕,係為咗能完整秦昊的人生:「這個年紀要懷孕,的確需要很多努力也很辛苦,但是我真的很希望能讓秦先生能知道胎動時的感動,也能走為人父的人生歷程,愛會讓人勇敢,不輕易放棄,我知道有好多父母都在為備孕努力,我們一起加油。 ...


46歲嘅伊能靜,同細佢10歲嘅大陸男星秦昊,今年3月結婚,伊能靜做小女人,處處以老公旨意而行,甚至願意做高齡產婦。

講明ready生B嘅伊能靜,今年8月做埋抽血檢查,仲撰文抒發自己拚命想懷孕,係為咗能完整秦昊的人生:「這個年紀要懷孕,的確需要很多努力也很辛苦,但是我真的很希望能讓秦先生能知道胎動時的感動,也能走為人父的人生歷程,愛會讓人勇敢,不輕易放棄,我知道有好多父母都在為備孕努力,我們一起加油。」

呢期伊能靜不時透露要調理身體,所以少啲上網。不過好明顯佢今日唔乖喇,凌晨近三點喺微博貼圖寫道:「又是那麼晚⋯⋯⋯我偷懶的日子,謝謝閨蜜們還是常常來鼓勵我,等過一陣子身體養好了,一定再陪大家吃飯、說晚安~」

雖然都係話調理身體,但個post仲有一張相,係伊能靜身在廚房,左手輕按扁平小腹,張相仲有'love'、'Thank you'字眼,唔通……

雖然伊能靜未有明言,但網民已紛紛留言「恭喜晒」:「祝福,終於懷上了,記得前一段看金星秀的時候就覺得你真的很好,現在終於也圓夢了!」、「高齡產婦很辛苦,注意休息!好孕,生個健康漂亮的寶寶!」、「你很不乖,怎麼總這麼晚睡覺,又那麼瘦身體怎麼扛的住啊!願你身體棒棒噠!」

哈林庾澄慶愛上女主播張嘉欣,唔使再dry,唔知佢哋幾時考慮共偕連理生番個呢?

鍾意就快D Share啦!