掃呢頁CODE去手機

2015年12月4日 星期五

戴夢夢:夢夢失控三度跳車 Ricky發火爆粗制止 __,夢夢,朱翰博,Ricky,戴夢夢,

繼剝裙之後夢夢同Ricky又有新搞作,除咗當街推撞之外,夢夢三度開門想跳車走人,最後要Ricky出動粗口大喝制止。next1/1pre喺街頭見到夢夢同Ricky已經進入對峙狀態。next1/1pre搞咗一輪上車,夢夢喺車度不停抹眼淚。next1/1pre之後去咗食嘢又進入對峙狀態。next1/1pre期間二人仲你推我撞好激烈,不過最後Ricky都氹掂夢夢上車走人。next1/1pre去到菲林明道和 ...


繼剝裙之後夢夢同Ricky又有新搞作,除咗當街推撞之外,夢夢三度開門想跳車走人,最後要Ricky出動粗口大喝制止。

next 1/1 pre

喺街頭見到夢夢同Ricky已經進入對峙狀態。

next 1/1 pre

搞咗一輪上車,夢夢喺車度不停抹眼淚。

next 1/1 pre

之後去咗食嘢又進入對峙狀態。

next 1/1 pre

期間二人仲你推我撞好激烈,不過最後Ricky都氹掂夢夢上車走人。

next 1/1 pre

去到菲林明道和駱克道交界,夢夢突然打開車門想跳車,Ricky搞咗一輪拉返夢夢上車。

next 1/1 pre

再駛到去天后廟道夢夢又再次開車門跳車,Ricky又再一次成功拉返夢夢上車。

next 1/1 pre

去到屋企附近,夢夢第三次跳車。

next 1/1 pre

夢夢哄個頭埋去不斷鬧Ricky。

next 1/1 pre

仲手指指篤住Ricky嚟鬧。

next 1/1 pre

今次Ricky終於要爆炸,喺車內出動粗口喪鬧夢夢,仲話:「如果有差佬嚟,你即刻玩X完!」最後夢夢嚇到怕怕乖乖咁跟Ricky返屋企。

next 1/1 pre

今年五月夢夢同Ricky嘈交,跟住當街剝裙。

next 1/1 pre

夢夢早幾日先話自己發脾氣會做一啲「能人所不能」嘅事,覺得都要控制吓,點知轉頭又出事。

next 1/1 pre

有指夢夢同Ricky嘈交原因,係Ricky仲未搞掂離婚手續。

next 1/1 pre

最愛夜晚出動的戴夢夢與太極鼓手男友朱翰博(Ricky)再獻新猷!夢夢上次街頭4度剝裙,最新一期《好報》拍得她繼續發火,3度「企跳」!

上月23日晚上9時,灣仔星街一對情侶在街頭上互相指摘,罵聲震天,令街上途人為之側目,只見這對情侶嗌得面紅耳熱,原來主人翁又是戴夢夢和太極鼓手男友Ricky!繼今年5月底夜晚在街頭上,夢夢4度表演經典當街剝裙後,「夢朱」今次吵大鑊,似乎是為夢夢作更驚人的行為揭開序幕!

上月20日夢夢出席公開活動時,始談及剝裙事件,自稱當日非飲醉,而是在發脾氣:「有時鬧情緒,會做出能人所不能嘅嘢!父母睇到都激親,今次經一事長一智,有幾唔開心都唔應該咁做。」言猶在耳,能人所不能的事繼續發生,今次與她共同上演的又是Ricky!

見霸氣夢翹晒手,不理旁人目光,怒目瞪視Ricky講數,Ricky亦非省油燈,手舞足蹈反罵夢夢,二人對峙近半小時,嘈到拆天。其後Ricky態度軟化,狂氹夢夢上車,夢夢被三催四請,幾乎行四步停兩秒,「公主」氣燄極盛,搞到Ricky冇晒符,見男友開始低聲下氣,夢夢方肯上車,可是她又突然落車,要Ricky再氹,夢夢又上番車,實行玩謝Ricky!女人心海底針,上車時夢夢又再激動,與Ricky再鬧過,見她拿出紙巾不停抹鼻和拭淚,情緒起伏之大着實令人難以觸摸。

待夢夢情緒穩定些少,Ricky開車直往春園街醫肚共進晚膳,「夢朱」一食就兩粒鐘,飽暖谷怒火,二人食飽飽儲夠氣力再嘈過。約晚上11時30分,夢夢跟Ricky比食飯前吵得更激烈,夢夢肢體動作更橫蠻,邊行邊指罵男友,Ricky本想打道回府,拿拿臨打開車門趕夢夢上車,惟夢夢怒火幾近爆炸,更伸出強而有力的右手推開Ricky,堂堂太極鼓手慘被推歪!

糾纏數分鐘後,夢夢嬲嬲豬鼓埋泡腮上車。原以為上車後返到屋企床頭打交床尾和,惟夢夢之後的「能人不能」行為,比上次的剝裙行動更癲更激!Ricky的保時捷座駕駛至菲林明道和駱克道交界燈位時,在黃轉紅燈期間,身為乘客的夢夢不理三七廿一,突然打開車門,只見二人在車廂中拉扯,又傳出破口大罵聲,到轉綠燈時,Ricky座駕仍不肯郁,擾攘起碼兩、三分鐘才開車,直駛大坑方向。

駛至大坑永興街,Ricky的「波子」愈揸愈快,又胡亂Cut線,迎面而來的車在其車邊擦過,險象環生。再駛至天后廟道,夢夢一不離二,把行動升級,在行車中再次打開車門,令路面情況更為驚險,此時Ricky座駕的死火燈和指揮燈亂閃,嚇親其他駕駛者也是常識吧!

數分鐘後駛至家門口對出的雲景道,Ricky座駕仍然高速行駛,左搖右擺,夢夢二不離三,把怒火推向極致,在車輛行駛期間再玩嘢,第三次打開車門「企跳」,搞到Ricky要急急煞掣停車,後面的車輛狂響鞍然後爬頭,免被「夢朱」塞死。

夢夢3開車門「企跳」行動,Ricky終於要爆,破口爆粗怒罵夢夢,比其鼓聲更震耳欲聾,清楚聽到Ricky向夢夢大罵:「你點X樣對我呀?我揸緊車你跳車?你閂唔X閂門呀?我話X畀你聽,如果有差佬嚟,你即刻玩X完!」沒有最癲,只有更癲,夢夢見Ricky勢兇,「公主」也縮了,乖乖閂埋車門,Ricky見狀也沒有多作糾纏,然後踩油開車,返回雲景臺寓所。

知情人士指,夢夢如此躁爆是因為Ricky與糟糠Anne的離婚手續仍未辦妥,夢夢深感一拖再拖,唔清唔楚,所以經常搵Ricky來發洩。

最強娛樂APP《東網巨星》,推出全新遊戲節目《巨星放題》,前六集有謝安琪同陳奕迅擔任星級主持發問IQ題,嚟到最新一集,亦即係第七集準決賽,再有張敬軒加盟做星級考官,淨係「考官」卡士都夠晒強勁。呢集嘅參賽者有連詩雅、周秀娜同牛雜妹,到底最後邊兩個可以爭取到決賽席位?快啲去《東網巨星》App收睇

《東網巨星》App下載連結

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!