掃呢頁CODE去手機

2015年12月30日 星期三

永遠的海潮 不老的傳說  49歲溫碧霞:因為我膊頭靚囉! [FACE - 449 - 專訪] __,溫碧霞,MF,

真人騷永遠的海潮 不老的傳說 49歲溫碧霞:因為我膊頭靚囉!話說《哪一天我們會飛》本來叫《愛的根源》,臨門一腳導演覺得有點兒離題,結果改咗戲名。嗰頭黃修平向譚詠麟致敬不成,呢頭還有套《愛在深秋》上畫,監製兼女主角溫碧霞話原來又唔關譚校長事,係男主角同小三、女主角同的士司機嘅四角忘年戀都發生在深秋,純屬貼題喎。戲要等到新年過後才有得喺戲院睇,先預覧了劇照,果然靚人靚景、紅葉紛飛,是真的貼題!而49歲 ...


真人騷

永遠的海潮 不老的傳說  49歲溫碧霞:因為我膊頭靚囉!

話說《哪一天我們會飛》本來叫《愛的根源》,臨門一腳導演覺得有點兒離題,結果改咗戲名。

嗰頭黃修平向譚詠麟致敬不成,呢頭還有套《愛在深秋》上畫,監製兼女主角溫碧霞話原來又唔關譚校長事,係男主角同小三、女主角同的士司機嘅四角忘年戀都發生在深秋,純屬貼題喎。

戲要等到新年過後才有得喺戲院睇,先預覧了劇照,果然靚人靚景、紅葉紛飛,是真的貼題!而 49歲的溫碧霞也一點沒有辜負大家期望,亦都果然每個鏡頭都見靚膊、妝都一絲不苟地化到靚一靚,甚至還紮了孖辮、穿了熱褲,由廿𡃁演到四十歲,怎麼看,都還是 23年前那個海潮,一點沒有走樣。

戲中如是,戲外也如是。訪問這一天,三套她自備的衣服,不是跌膊就係露膊,看她及腰長髮梳得貼貼服服,嫵媚搖曳地走出來。我和攝影師都嘩嘩聲,忍唔住要問:「點解一定要露膊呢?」

她笑咪咪地說:「因為我露膊靚囉!我係鍾意咁㗎喇,咁點吖?」

其實都有意外,見識了不少別的行內同一輩美魔女,唔多唔少都醫學美容過、甚至落咗重手有點兒膠,反倒是出名貪靚嘅溫碧霞,鏡頭與美圖秀秀以外, 49歲該有的痕跡都在臉上,一點沒有加工、不見掩飾。我又忍唔住問:「既然貪靚到咁,既然呢行個個都有做,點解你又唔去加工嘅?」

她還是笑咪咪,一點不覺得被冒犯:「啲人睇住我大㗎,我一做手腳,咪係人都知?我唔敢搞太多,都係自然啲好。」

先不說自然與造作,溫碧霞是怎麼定義和拿捏的,我只想說, 49歲,還能這麼固執自我、還是能從骨子裡散發出小女生味道,這才是溫碧霞,這才是她的獨特之處。

15年前,爭啲結唔成婚。

點解會做電影監製?

成立自己電影工作室一直係我夢想,一直以嚟做演員,都覺得演員好被動,呢十年香港好似好少愛情片,但係明明又好多女性鍾意睇愛情片……所以兩年前導演請我主演呢套戲,我就提出不如合作。後尾籌備劇本都大半年,到準備好已經係深秋,所以套戲我哋最終改咗叫《愛在深秋》。

第一次唔只係演員,仲攞埋錢出嚟拍,壓力大唔大?

其實英皇同我一齊合作,好彩楊生都好支持我……做每件事我都唔鍾意俾自己太大壓力。當呢個係夢想,純粹就係想拍啲大家想睇嘅戲,我冇諗太多……當然人人都想票房好,最近我睇好多人睇完試片,個反應就係我想要嗰樣,我覺得好有信心喎。

怕唔怕呢?《愛在深秋》呢個戲名,吸引唔到後生觀眾?

我冇諗過係唔係歌名,係真係拍嘅時候喺桂林深秋,覺得貼題咋……好舊咩?我唔覺喎,我淨係覺得好易記得,人哋聽咗會覺得好浪漫咋!其實我套戲係話一段婚姻走到一個位冇咗激情,我想搵番佢,點知錯摸地發現佢有第三者。我出走時又遇到一個年輕過我嘅的士司機……我想話愛情無分年齡身份,鍾意就係鍾意。

結婚十五年,你自己嘅婚姻呢?

我係好在大家都好忙,佢做嘢要周圍飛,我一拍戲又係走個幾月,可能因為見面嘅時間少,所以我哋都好珍惜相處嘅時間。

你喺調景嶺大,當年因為你爸爸係老兵、佢爸爸係國民黨名將,呢個婚都爭啲結唔成?

本來鍾意就係鍾意,但係的確有段時間,因為佢家族太大,我聽到一啲說話唔係太開心,有人話我哋唔會有好結果、又有人話我哋兩個世界,佢應該搵個啱佢身份嘅女仔……當時係我提出,既然係咁不如分開,但就係因為分開咗,大家先至知道對方有幾重要。亦都係因為分開,佢向我求婚,同我講佢鍾意嘅係我,永遠唔會介意別人口中點講我……

咁就過咗十五年,今年有冇特別慶祝?

走唔甩都係蠋光晚餐嗰啲,佢又會成日俾驚喜我,知道我鍾意陽光海灘,就成日製造驚喜假期俾我。我覺得最難得最窩心唔係咩驚喜咩禮物,係我開心唔開心,諗緊乜嘢,佢永遠都明,永遠都會知,呢啲好緊要,無論我做啲乜嘢,佢都會支持我。

佢乜都睇得穿,咁做你咪好攰?

當然都有唔開心嘅時候,有拗撬嘅時候,但係我份人唔鍾意嗌交,一有唔對路就會走咗去,揸車出去行下。好彩佢都係嗰啲好有教養嘅人……但係都有段時間,好似對方講咩都唔啱聽,點睇都唔順眼,好彩,嗰段日子已經過咗……

嗰段日子即係幾時?

我記得真係結婚七年,我仲諗緊真係七年之癢,嗰段日子我避一避去咗拍嘢,走咗去原來又會好掛住喎……

劉華同初戀,我揀咗初戀。

細個屋企地方細人又多(八兄弟姊妹),十六歲就出嚟拍戲未停過,會唔會因為咁,當有自己嘅家,特別珍惜?

可能真係咁,我識佢之前從來冇停過,拍戲拍劇又唱歌,幾乎冇時間生活。直至遇到佢,先至發覺,應該要停一停,應該要享受自己嘅生活。我入行咁多年,唯一停咗兩年就係同佢結婚以後,之後雖然都係好恨拍戲,都係會出返嚟,但係心態已經同以前唔同,因為我有個家,開始識得揀嘢做。

調景嶺嘅生活仲記得幾多?

雖然嗰陣時好窮,啲石屋都係國民黨老兵自己搭,但係我真係好懷念好懷念,因為有山有水,所有人感情好好,一到雙十節周圍掛晒青天白日旗,好好氣氛……不過爸爸當兵,管我好嚴,唔俾出夜街,唔俾男仔打嚟搵我,反而搞到我好反叛,一大個就好想快啲出去睇下出邊嘅世界。

離開以後同屋企人感情呢?

都仲係好好,媽媽幾年前過咗身,爸爸就死咗十幾年,雖然父母唔喺度,但係我同所有哥哥姐姐感情一樣咁好。我八個仔女排最細,所以慣咗由細到大俾人錫俾人照顧永遠長唔大,入咗娛樂圈,一出道就做女主角,然後就遇到我先生,真係好幸福。

不過圍繞你唔係只得屋企人同好人,入行咁多年,總有遇過壞人啩?

梗係有……不過有啲嘢我唔想記住,反而令我最唔開心,係爸爸心臟病離開嘅時候,係我最忙嘅時候……佢死第二年,我識咗我先生,我覺得佢喺我最傷心最低潮嘅一年出現,亦都某程度上係代替咗我爸爸。

你拍《停不了的愛》到底有冇同劉德華真係撻着?

我細個鍾意佢係真嘅,佢太完美喇,我當年對佢真係心動,好難唔心動。我同佢食飯,佢好到叫出面等嗰啲 fans一齊食㗎,佢對人太好喇,對所有人都太好,但係我對 Artists好冇信心,你諗下佢當年幾忙?如果同劉德華拍拖,見唔到佢有幾辛苦?同埋我當時拍緊拖呢,都要控制下自己。

當時男朋友唔係呢行?

唔係㗎,佢喺第二度讀書返香港,唔係呢個男朋友,我諗我當時真係會愛上劉德華。呢個男朋友我哋一齊七年,佢想結婚,但係我太細,對婚姻太無信心……

點解咁細個已經對婚姻冇信心?

因為爹哋花心囉,除咗媽咪有幾個女人囉…… anyways,我冇可能跟呢個初戀男朋友返加拿大,佢走嘅時候都好 hurt。

我係鍾意露膊吖?咁點吖?

呢個年紀嘅女星好多都有打針有加工,我又估你唔到,出名貪靚,又冇諗過去打下針去下皺紋嘅?

啲人睇住我大,我做咩手腳,咪係人都知?唔敢搞太多,都係自然啲好。

亦都有好多人關心,點解一定要着露膊衫呢?

因為我膊頭靚囉……哈哈,講笑啫……有啲衫係咁樣着靚呀嘛!我覺得做人唔需要刻意改變,因為人哋話我成日咁,唔通我就要改變咩?我淨係想做番自己。我包到實一實咁走出嚟,你哋咪仲會覺得怪!我係咁㗎喇,咁點吖?

講下囝囝,第一面見佢仲記唔記得?點解會揀咗佢呢?

其實冇得揀,當時我哋喺國內申請領養,唔係我揀,係佢哋派,呢啲係緣份……一寄張相嚟,我已經鍾意咗佢,嗰年佢一歲都未夠。

佢嘅背景你知道幾多?

我知道佢係俾人掉咗喺火車站……並唔知道爹哋媽咪係邊個。我覺得好 amazing,佢當時一歲都未夠,但係佢記得晒喺孤兒院第一面見我哋係點,第一次跟我哋返屋企又係點……我諗諗下,人呢,愈係傷痛記憶愈深刻,就好似我以前俾媽咪賣,我都永遠記得嗰一幕。嗰年我又係三歲,屋企環境差,媽媽帶我去見一個叔叔。

我好記得喺茶餐廳,個叔叔喺枱面遞過嚟一疊錢,然後我拉住媽咪隻手係咁喊,我喊媽咪又喊……結果個叔叔見到我哋咁,留低咗啲錢,叫我媽咪帶我返屋企。太難忘啦,所以我好細個就對人冇安全感,同埋要發奮,一定要搵多啲錢。

你幾多歲已經養得起成頭家?

拍完《𡃁妹仔》我去咗讀書,到 21歲再出返嚟拍戲,已經可以養起全家。

囝囝𠵱家幾多歲,你又點知佢記得?

我問佢,知唔知自己係收養,佢話知,佢仲記得嗰日我行到去邊佢就望到去邊喎、又記得返屋企嗰日我隻細狗想咬佢喎!我又問佢,想唔想爹哋媽咪帶佢返去探下孤兒院啲小朋友?佢嗰番說話令我好感動:「我唔想返去,我唔想再冇爹哋媽咪……」聽到我毛管都戙,佢咁細個嘅生命受到咁大創傷,聽到我心都軟晒……

所以呢一刻,再有人問到甚麼親唔親生,係唔係好多餘?

佢病,佢跌親,佢唔開心,我會赤㗎,仲問係唔係親生,我真係覺得好多餘。呢個小朋友,帶俾我太多快樂同感動,我睇到佢好有希望,將來會過得好好。

冇火的玫瑰

一見溫碧霞,硬係忍唔住細看她的膊頭,硬係忍唔住不停講膊頭。睇睇下,又真係白白滑滑好靚,最後一輯相片,我跟攝影師說:「後記影大頭啦,我想見到多啲膊頭!」

沒想到溫碧霞聽錯了:「吓?影大膊頭?淨係見到個膊頭?」然後溫碧霞笑了,在場的也全都笑了。其實火玫瑰一啲火都冇,仲幾講得笑添!

撰文:朱小博

攝影:范仲良

化妝: Katherine

髮型: Ken Ng@Alchemy

場地提供: My Seasons


鍾意就快D Share啦!