掃呢頁CODE去手機

2015年12月28日 星期一

胡杏兒今出嫁做李太 __,杏兒,胡杏兒,

■今天升呢人妻的胡杏兒,坦言心情既緊張又興奮。■胡杏兒和李乘德今日舉行婚禮。今天是胡杏兒和李乘德(Philip)的結婚大日子,連日來為籌備婚事忙個不停的杏兒笑說:「結婚真係一次就夠,好忙好多嘢搞。結婚係人生一件大事,心情緊張又興奮,不過都冇失眠,亦冇減肥,反而要食多啲,我覺得塊面太瘦,想食番脹啲。」對於「李太」這個稱呼,杏兒坦言未習慣,需要時間適應:「以前自由慣,去邊都唔需要同第二個解釋或者交代, ...




其他影片:>>






■胡杏兒和李乘德今日舉行婚禮。

今天是胡杏兒和李乘德(Philip)的結婚大日子,連日來為籌備婚事忙個不停的杏兒笑說:「結婚真係一次就夠,好忙好多嘢搞。結婚係人生一件大事,心情緊張又興奮,不過都冇失眠,亦冇減肥,反而要食多啲,我覺得塊面太瘦,想食番脹啲。」對於「李太」這個稱呼,杏兒坦言未習慣,需要時間適應:「以前自由慣,去邊都唔需要同第二個解釋或者交代,𠵱家要學習去適應呢個身份。」

杏兒透露希望家庭事業兩兼顧,婚後繼續拍戲,同時亦計劃擴充KEVOLIE婚紗店業務發展到內地,她說:「計劃喺上海或者北京開分店,呢門生意自己越做越有興趣,partner已經開始計劃同物色地方。」

撰文:陳以晴


鍾意就快D Share啦!