掃呢頁CODE去手機

2015年12月7日 星期一

無綫綠葉孫季卿病逝 __,無綫,

演過無數無綫劇集的資深演員孫季卿,上月30日病逝,享年83歲。其兒子向本報證實死訊,他今日說:「係,基本上我哋唔想公開,好低調。」孫季卿兒子著傳媒明天再打電話詢問,因想先搞好爸爸的身後事。據知孫季卿會於今日設靈,明天出殯。卿叔曾演出多套劇集(互聯網圖片)(《忽然1周》圖片)卿叔後生嗰陣嘅相(《忽然1周》圖片) ...


演過無數無綫劇集的資深演員孫季卿,上月30日病逝,享年83歲。其兒子向本報證實死訊,他今日說:「係,基本上我哋唔想公開,好低調。」孫季卿兒子著傳媒明天再打電話詢問,因想先搞好爸爸的身後事。據知孫季卿會於今日設靈,明天出殯。卿叔曾演出多套劇集(互聯網圖片)(圖片)卿叔後生嗰陣嘅相(圖片) ...


演過無數無綫劇集的資深演員孫季卿,上月30日病逝,享年83歲。

其兒子向本報證實死訊,他今日說:「係,基本上我哋唔想公開,好低調。」孫季卿兒子著傳媒明天再打電話詢問,因想先搞好爸爸的身後事。據知孫季卿會於今日設靈,明天出殯。

卿叔曾演出多套劇集(互聯網圖片) (圖片) 卿叔後生嗰陣嘅相(圖片)
鍾意就快D Share啦!