掃呢頁CODE去手機

2015年12月7日 星期一

【孫季卿病逝】頸上有巨型脂肪瘤 年紀大割唔到 __,孫季卿,

觀眾睇《金枝慾孽貳》時見到孫季卿頸上嘅大脂肪瘤,都為佢送上祝福。(電視圖片)無綫資深演員孫季卿上月病逝,每位曾經「電視撈飯」嘅觀眾都一定會認得佢,佢喺古裝劇多數飾演文人教書先生同大夫掌櫃等等角色,時裝劇就多數扮看更。2年前觀眾睇《金枝慾孽貳》時,留意到孫季卿頸上嘅巨型脂肪瘤都為佢擔心(相關報道:http://bit.ly/1jJeZMi),不過孫伯伯受訪曾表示:「醫生話我年紀大唔好割,拍劇時咪用頭 ...


觀眾睇《金枝慾孽貳》時見到孫季卿頸上嘅大脂肪瘤,都為佢送上祝福。 (電視圖片)

無綫資深演員孫季卿上月病逝,每位曾經「電視撈飯」嘅觀眾都一定會認得佢,佢喺古裝劇多數飾演文人教書先生同大夫掌櫃等等角色,時裝劇就多數扮看更。

2年前觀眾睇《金枝慾孽貳》時,留意到孫季卿頸上嘅巨型脂肪瘤都為佢擔心( 相關報道:http://bit.ly/1jJeZMi ),不過孫伯伯受訪曾表示:「醫生話我年紀大唔好割,拍劇時咪用頭髮遮吓,同埋鏡頭遷就吓囉。我好鍾意演戲,如果唔拍劇又會好悶,不過太辛苦嗰啲我都唔接0架喇。」


鍾意就快D Share啦!