掃呢頁CODE去手機

2015年12月8日 星期二

晒愛遭負評 城城戀事煞停 __,城城,郭富城,

■城城宣佈之後出席活動只談公事,為愛人保留生活空間。郭富城情傾細自己23年的國產辣模方媛(Moka),怎知新城嫂被傳曾任夜店、變面及一腳踏兩船,連城城在微博晒愛都遭網友負評。昨日城城到葵涌出席慈善活動,封口不提戀情:「我諗大家好關心我,我都好關心大家,希望大家開心之餘,要有尊重同有寬容生活,其實我要講嘅都講晒,我嘅生活由好多嘢組成,工作最重要,所以分享工作,至於生活上嘅交番畀我自己,畀啲空間我。」 ...




其他影片:>>






郭富城情傾細自己23年的國產辣模方媛(Moka),怎知新城嫂被傳曾任夜店、變面及一腳踏兩船,連城城在微博晒愛都遭網友負評。昨日城城到葵涌出席慈善活動,封口不提戀情:「我諗大家好關心我,我都好關心大家,希望大家開心之餘,要有尊重同有寬容生活,其實我要講嘅都講晒,我嘅生活由好多嘢組成,工作最重要,所以分享工作,至於生活上嘅交番畀我自己,畀啲空間我。」

問到是否因網友批評而封口?城城說:「要講嘅講晒,未來畀多啲空間我,以後出席所有活動,都只談公事不談私事。」結婚會否公佈?他甜笑說:「呢樣係另一階段,有喜事一定公佈。」是否替女友負面傳聞心痛?城城堅持封嘴:「我唔講。」對於女友在微博發聲明,他說:「我都轉發咗,要講我女朋友都講咗,希望大家開心和諧,有寬容嘅生活。」𠱁番女友?他說:「唔……好!」

談到台灣演員柯俊雄病逝,城城說:「我哋冇合作,喺金馬50見過面握手,佢絕對係優秀演員,聽到消息好難過,但相信佢嘅作品永遠為後輩借鏡。生活上其實好多嘢千變萬化,如果有能力就要幫人,好好珍惜當下活在當下。」

鞏俐華麗妖后

此外,城城與鞏俐等主演的賀歲電影《西遊記之孫悟空三打白骨精》,找來洪金寶擔任動作導演,扮演白骨精的鞏俐擺脫原著山村小妖的設定,變身華麗兼智勇雙全的「妖后」,跟扮演孫悟空的城城鬥智鬥力。

採訪:馬建華

攝影:陳慧安

■城城連日來與新城嫂Moka在微博高調晒愛。資料圖片 ■鞏俐飾演的白骨精,由山村小妖升級做華麗妖后。

鍾意就快D Share啦!